KICKFOOT Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Låter kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Dem bestämde att det skulle komma ut, När EA GAMES började sammarbeta med ValvE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 :D erm...lol.. en tjej i min klass har half-life 2!rolf..... hon är 10 år och lirar counter-strike och så!LOOOL! :P hon har sagt att hon har Hl3!LOOL!vem f*n tror det? half-life 1=1998 half-life 2=2004 sen det roligaste! half-life 3=2006 lool! goddbays! loolfgohlf.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 EA Games kommer inte att sammarbeta med Valve. Tänk er själva, EA Games + Valve, ehh.. går inte ihop. Och om det kommer ett HL3 så kommer det inte ta lika lång tid som Hl2 för nu har dom tekniken!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 När kommer Half-Life Lostcoust eller vad det heter Jag har väntat i flera dagar nu <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 När kommer Half-Life Lostcoust eller vad det heter Jag har väntat i flera dagar nu <_< <{POST_SNAPBACK}> Oj shit har du väntat SÅ LÄNGE!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 När kommer Half-Life Lostcoust eller vad det heter Jag har väntat i flera dagar nu <_< <{POST_SNAPBACK}> Oj shit har du väntat SÅ LÄNGE!!? <{POST_SNAPBACK}> Ja det har jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Herregud, om du tänker dig, en mod kan ta flera månader. så du får nog vänta ett tag till.. åtminstånde till jul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Half life kommer typ ut 2007-2008 det går inte så fort för ett spel att komma ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 EA Games kommer inte att sammarbeta med Valve. Tänk er själva, EA Games + Valve, ehh.. går inte ihop. Och om det kommer ett HL3 så kommer det inte ta lika lång tid som Hl2 för nu har dom tekniken!.. Jo. Eagames och Valve sammarbetar nu. Nu kommer det också snart komma så att man kan köpa Css separat. Och det står: Tillverkare:Eagames Valve. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Tänk dig gappet mellan halflife 1 och halflife 2, det var 6 år ungefär. Dom kan väl inte göra 3:an direkt efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Har Half-Life loust coust Kommit ut för non en?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg