yoadee Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 tycker ja me jag börjar sexan på tisdag Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 Börjar femman på Onsdag. Citera
LuddE Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 Skola... Igen?!, Varför Därför att du behöver lära dig saker, T.ex onödiga trådar,signaturer man kan läsa ,osv.. Jag kan ju bara säga 'Ni har låååångt kvar tills ni slutar skolan, sexan är typ den jobbigaste åk. sen sjuan.. och åttan , ja ni har ett rent h*lvete framför er.. Lycka till Citera
Gäst los_santos Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 ska börja i 8:an imorgon Citera
Guggo Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 sista månaderna i 9:an... får mardrömmar bara jag tänker på det Citera
SwedenRockz Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 Har börjat 7 i dag.....ganska kul ändå :blink: <_< Citera
Gäst The heroin Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 Det är skönt att få rutiner tillbaka. Man äter på bestämda tider, lägger sig och stiger upp på samma tid varje dag (säg inte "men glöm inte helger!!") Skolan är väl inte så farligt? Det är bara att göra läxor och så har man ledigt resten av kvällen. Började åttan i torsdags (hmm? bara upprop och fredag typ blahblah om vad man ska undervisas och så är det helg? Varför inte börja på måndagen (idag...)) Citera
nebbig Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 Och dagen efter uppropet har våran klass EXTRA HÄRLIG DAG! Åka ut till nån ö och grilla korv. Då går man ju hellre i skolan. -.-' Nåväl, börjar 7:an nu, trevligt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.