nico Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 (redigerat) Jag ska testa om det går att skicka meddelande med command från datorn. Spamma skolans datorer med meddelanden innan jag går :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: hehe. brukade vi också göra fram tills alla datorer bytte nätverks id till nåt i stil med KBHSK79029. förr hette de t.ex. Datasal01 och då skickade alla som f*n! Redigerat 5 September 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 sällan att man hackar skolan på skoj. däremot skulle jag gärna vilja hacka min spanska lärares gbgsd adress. tycker min spanskalärare e skitjobbig nämligen. Heter din spanskalärare möjligtvis Layla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Hur for man tag po losenordet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 själv så planerar jag att formatera servern som alla användare ligger på under sista skolåret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Får väl läsa på lite och testa snoka runt lite då... Ne men det e omöjligt det kommer förbi lärare hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Hur for man tag po losenordet?? Du får väl fråga läraren som har hand om alla lösenord :meddum: Snälla, sluta fråga sådana frågor :angry: Moderatorerna stänger ämnet då. Skriv inget som berättar hur man gör. Då stänger de ämnet. Hmm. Jag får nog radera det jag skrev i ett ämne om hur man kan stänga av datorn med kommandon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 njaaa skulle kunna ta mig in i servern i skolan om inte en polare hade skickat en trojan in i den så att dom var tvungna att byta hårdisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Läraren som vi har på datorlektionerna måste lita på oss. För han gav ut ett lösen och namn som vi kunde använda så länge tills vi fick ett konto. Jag kan det kontot än som han gav oss. Om man har en bärbar dator så kan man installera Novel på den och logga in på deras server ute i en korridår (de har uttag i hallen). Man ska bara komma förbi det att datorn IP måste tillåtas och så kan man göra något skoj på det kontot sen :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 verkar vara ganska dålig säkerhet på eran skola :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Nr vi gick i 3:an så fick alla ha samma lösenord så då kunde man logga in hela tiden på allas användare. fast jag gjorde inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag säger till när jag har hittat på något roligt med lärarens konto som vi fick låna :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) råkade hitta en fileserver på skolan med en del intressanta saker på. program för ett antal tusen exempelvis :visslar: nån prao eller nåt som har roat sig kanske? Redigerat 17 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.