Star-Basse Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Nej du... ser inte det roliga i att göra det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag lyckades få tag i skolans data "experts" handdator i den låg alla elvers lärares användar namn och pass men logga ej dock in på någons acc solde den till en mysko snubbe som har en liten värksamhet i sitt skåp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 e inget å hacka sej in i på vår skola :( Bara ett sugigt data system som alla som går i 4-6,an kan stänga av genom att trycka på en knapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Dem har låst cmd på skolan såm synd är anars kunde man haft lite kul på datororna :evil: som att skapa virus och sådant hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 prova göra en .bat fil istället med kommandona. brukar sällan funka men har de stängt av cmd på fel sätt så går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Usch, Nej! Hacka är alldeles för avancerat. Jag nöjar mig med att skapa en .bat-fil som det står detta: net send * Varning! Ett allvarligt fel har inträffat och datorn kommer att sprängas om 10 sekunder! net send * 10 net send * 9 net send * 8 net send * 7 net send * 6 net send * 5 net send * 4 net send * 3 net send * 2 net send * 1 net send * Trodde du verkligen det? Ganska kul att göra när alla på skolan är små N00bs... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Ni alla verkar veta mycket om datorer men jag skulle aldrig kunna skapa ett virus som jag sen skulle lägga in i skolans nätverk det skulle vara oförskämt. Men å andra sidan så tycker jag inte om nån av lärarna specielt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 men hur skickar man in virus jag vill veta jag skulle hacka hela gävla skolan off! ´vad jag skulle göra med skolan offf!!!!! jag hatar mitt lärare och mina elever jag går i 3:an och klass 3a och jag leker mest med 3b vi har en klubb i skolan vi slår alla i skolan fast dom som är större en oss men inte 15 åringar eller nåt sånt lärarna kan inte stoppa oss de säger till våra föräldrar och de säger åt oss men vi fortsätter och jag skulle vilja hacka hela skolan med mitt klubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ha va skoj det låter allt det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 hmm min kompis gjorde ett virus i html en gång den raderade windows mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 en i min skola gjorde en fil me msn,limewire,firefox mm mera. han dela me sig till alla användare i göteborg :P tyvär åkte han fasst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 jag minns i 7 an jag hitta ett ställe på hur man kunde starta aktiviteter av sig självt jag spred en aktivitet över hela skol nätverket på våran skola och alla som starta datorn visade porr siodr direkt när man starta datorn och ingen fick reda på att det var jag som hae gort det, Otur så spred sig aktiviteten konstigt nog in sig på sollefteås gumnasier gb uppe i ångermanland och hela gymnasiet drabbades av aktiviteten sjukt va? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.