ELF Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Det där autorun kommandot. Vi kan logga in på kontot user som alltid finns (tror jag) till Novell. Men kan man lägga in det kommandot utan att det försvinner nästa gång datorn startas om? De har en sån där funktion som gör så att allt som är ändrat försvinner och allt trasigt lagas. Det ända stället som inget ändras på är på det kontot man äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Har kommit fram till att det är skitenkelt, det är ju bara kopiera inloggsningsskriptet och sen kolla det krypterade loggfilerna på lösenord. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 men hur skickar man in virus jag vill veta jag skulle hacka hela gävla skolan off! ´vad jag skulle göra med skolan offf!!!!! jag hatar mitt lärare och mina elever jag går i 3:an och klass 3a och jag leker mest med 3b vi har en klubb i skolan vi slår alla i skolan fast dom som är större en oss men inte 15 åringar eller nåt sånt lärarna kan inte stoppa oss de säger till våra föräldrar och de säger åt oss men vi fortsätter och jag skulle vilja hacka hela skolan med mitt klubb Oj , hårt att svära när man bara går i trean , men ändå inte eftersom att du stavar fel . hahahahaah lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 men hur skickar man in virus jag vill veta jag skulle hacka hela gävla skolan off! ´vad jag skulle göra med skolan offf!!!!! jag hatar mitt lärare och mina elever jag går i 3:an och klass 3a och jag leker mest med 3b vi har en klubb i skolan vi slår alla i skolan fast dom som är större en oss men inte 15 åringar eller nåt sånt lärarna kan inte stoppa oss de säger till våra föräldrar och de säger åt oss men vi fortsätter och jag skulle vilja hacka hela skolan med mitt klubb Leker man verkligen när man går i 3:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 AHMAD67 måste sitta mycket framför datorn eftersom att han redan börjar täncka på att hacka skolan i 3:an :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Det häftiga är att jag har aldrig sett någon sådan lång mening förut. Lever upp till att vara 9 år ungefär. Men du är kusligt häftig för att vara en i tredje årskurs och gå på sådana som är under 15. Undrar hur du kommer bli då du är 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 vilket program hackar man i? min bror har berättat för mig att han kontrollerade alla datorer i skolan från datorn som jag skriver på nu (alltså hemdatorn) ^_^ han använde nåt som hette webbuss eller nåt...:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) En bråkstake möjligen ? Redigerat 23 Januari 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) *onödigt inlägg* sry Redigerat 19 Februari 2006 av Walker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
callu Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 hmmm en fråga jag skulle villa hacka nått (skiter i om det är NASA eller min brossas dator) vill bara veta hur man gör...om det är någon som vet hur man gör och har lust att lära en total nybörjare så adda gärna mig på [email protected] :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ja dig kan man kalla nybörjare callu :meddum: Man frågar inte hur man hackar. Man kan kanske fråga hur ett program funkar o så. När man vet hur olika program och hur datorn funkar så kan man hacka datorer. BÖRJA med att läsa på en del. Läs lite om novell. Jag kan slå vad om att de har novell på den skolan du går på om de har ett nätverk där eller nästa skola du ska gå på. LÄS PÅ SÅ KAN DU SEN. Börja kanske med att läsa på om .bat filer. Det är enkelt och så kan du göra bus med dina vänner som har windows :evil: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.