Lander Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Någon som är bra på zorro finten? kan den litegrann tex att stå på sidan av målet och sätta den och nästan bakifrån målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 (redigerat) Här är ett innebandyforum: http://www.innebandyforum.se Redigerat 16 Oktober 2005 av Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 spelat innebandy sen jag 3 (asså 10 år) är 92 men spelar för det mesta med 91 90 . o t Dr.cheat zorro finten är svår i början men när man har gjort det ngra ggr är den as lätt :cool: PS . är bland dom bästa i värmland (92) (ljuger inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 har spelat innebandy i 6 år nu, jag är 12 nu. De som säger att innebandy är en mes-sport har väl aldrig spelat antar jag... inte ordentligt i alla fall. Spelar i AIK p93:or Hoppas vi möts :) "Hänger du inte med är du inte snabb nog" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 InneBandy Äger Stort Nån Som Håller Med :) :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 (redigerat) InneBandy Äger Stort Nån Som Håller Med :) :bah: Jag håller med.Vi hade match igår måt ett lag som var några år äldre vi spelade bra, men dom hade tur och gjorde 8 mål vi gjorde 7. Själv gjorde jag 1 mål. Redigerat 31 Oktober 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Har spelat det typ sedan dagis. Är 14 år nu. Men inte i klubb. Har inga träningar. Man spelar med kompisar ute på skolgården på helgerna... Fast nu börjar det bli för kallt ute :( Haha, vi säger innebandy fast vi spelar ute :P Inga av mina kompisar (nästan alla är tjejer) gillar innebandy :( Så man spelar mot några främmande typer som jag knappt vet namnen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) vi är i semifinal i bajencup nu :D om vi spelar final spelar vi kl. 21.00 :P' jag reggade mig på www.floorballplayers.com :) Skojjigt Redigerat 3 November 2005 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Innebandy är roligt men långt ifrån känt och min favvosport ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Hade besök av amerikaner för ett tag sen... De hade aldrig hört talas om Innebandy eller Handboll. Men de fick lära sig snabbt :D Innebandy mycket snabbare än Handboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jag går på inne bandy det äger och jag går i backalirarna och jag är p93 vi ligger trea i serien vår senaste match vann vi med 23-2 mot burlöv :evil: jag är back nummer 9 och jag har tacklat fem stycken över sargen och domaren blåste inte för jag gick in med kroppen inga händer :P :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 jag tkr också att bandy e skit kul men jag spelar det inte jag spelar Hockey i (hanhals if) ligger i kungsbacka utanför göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.