LuddE Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Argh, jag hörde nånting om att dem skulle göra en serie, som star trek, hoppas verkligen inte att det händer :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Jag har hört på någon konstig sida att det kommer en star wars film som utspelar sej 100 år före det mörka hotet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag skulle vilja se att det kom en film som utspelar sig efter episod 6. När emperiet tillfångatar Wokiees o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Vi kaske ska filma en egen star wars film. Ps inte till salu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag skulle vilja se att det kom en film som utspelar sig efter episod 6. När emperiet tillfångatar Wokiees o.s.v. Hur har du tänkt att det ska gå till? Upplöses inte imperiet i episod 6? Både kejsaren och Vader dör ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Hoppas iaf att det kommer en till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 vad som händer efter ser man ju i spelen. imperiet byggs upp igen men med en ny ledare som heter cedric och därefter dessan men sen sen vet jag inte mer. Har man spelat de 2 första jedi knight spelen så vet man vad jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 i fall det blir en (troligtvis inte) så kommer det typ handla om några som sörjer sin hjälte (the fallen hero, Darth Vader) och gör något som det nya Jedi rådet försöker stoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Jag har hört att det ska komma en serie som utspelar sig mellan episod 3 och 4. Verkar spännade eftersom man lär få se när Luke växer upp. Jaha, och vem skulle egentligen vilja se en serie när en tråkig toffel till bonde växer upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Jag skulle vilja se att det kom en film som utspelar sig efter episod 6. När emperiet tillfångatar Wokiees o.s.v. Just det emperiet LÖSES UPP i mindre grupper.Gammla emperie soldater går ihopa med tvåbenta monster (vet inte vad de heter) tillfångatar wookiees och säljer dem som slavar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Jag skulle vilja se att det kom en film som utspelar sig efter episod 6. När emperiet tillfångatar Wokiees o.s.v. Är det där något du hittat på eller var har du hittat det? Jag har väldigt svårt att tänka mig en fortsättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.