Hoppa till innehåll

En Till Starwars Film Kanske Kommer


Vader
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vissa SW-spel är ju efter 6:an,men jag undrar varför man aldrig får möta Luke Skywalker i Star Wars Knight 2?

 

Det är väl för långt efter så Luke har blivit gammal och dött. Eller så utspelar sig inte spelen och filmerna i samma värld. En ny story altså och det ända som är likt är raser och lite annat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Just det emperiet LÖSES UPP i mindre grupper.

Gammla emperie soldater går ihopa med tvåbenta monster (vet inte vad de heter) tillfångatar wookiees och säljer dem som slavar.

 

starwars

galactic battlegrounds

(det är som age of empires, fast med starwarskaraktärer istället).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.supershadow.com/

Sidan visar att George Lucas ha gjort handlingen bakom Episod VII, VIII & IX. Det har inte sagts att blivit film ännu. Han är även gammal men jag har ingen önskan att låta SW filmerna fortsätta.

Skådespelarna måste han isåfall satsa mer på. De enda jag gillade var Ewan McGregor & Han som spelar Darth Sidous. Grymt skön röst och efterliknar som orginalet i de äldre filmerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej nu ska jag förklara hur det ligger till.

Det ska INTE komma nån mer långfilm ,det sa George Lucas redan i våras.

Däremot så ska det komma en star-wars-serie med icke samma skådespelare som utspelar sej tiden efter episode 3 ( eftersom att det är så lång tid emellan ep 3 och ep 4).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo... Men många fans kan ju hoppas? Kan de? Och det kanske finns personer som eftertar George Lucas arbete om SW serien? Det kan bli mängder med olika filmer?

Men det kommer nog kanske inte hända. Och denna SW serie som ska börja...? Vad kommer den handla om? Imperiet byggs upp och man får se någon spela Darth Vader etc, etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...