ALIEN Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Är det någon som vet nån sida på internet där man kan beställa banden <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Armbandet kostar 30 kr. Du beställer ett genom att skicka ett SMS med texten ABFOTB NAMN ADRESS till 72102. (T ex ABFOTB Bengt Bengtsson Sportbladetvägen 1 123 45 Stockholm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Ett sånt band har jag redan men finns det några andra band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 kolla med tradera.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Ett sånt band har jag redan men finns det några andra band ja det finns fler plastarmband, de brukar finnas på marknader etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Jag ska göra alltför att hitta ett där det står Jag Är Tjock på. Annars trycker jag det själv. En klasskamrat har tryckt ett där det står Det Är Kul Att Ha Kul. Idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Höhö. Alla har sånna nu vafan. Ska f*n trycka ett o ha på mig där de står: Bara Fj0e4t1sARna har sånna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 glöm inte att det ska stå 'zz' istället för 's' :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 FjÅrT!z annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Vart för lat för o stava fjortisspråk. Kom på en till. Gör som jag, ät o bli fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Älska fotboll bandet är inte för att man älskar fotboll. Det är för att stödja fotboll våldet, Och ni är själv fjoritsar. Har cirka 10 olika armband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Låt mig va fjortis om ja vill då :) Fjortis for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.