flewix Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Hej vet någon något hemligt ställe på wow där man kan få mycket "money" från ??? wow=World Of Warcraft :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 (redigerat) Shadowfang Keep skaffar in ungefär ett guld per runda, vilket är hyfsat mycket för lowbies. Battlegrounds tjänar man rätt mycket på också. Redigerat 28 Augusti 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 annars om du e typ i lvl 60 kan du göra SM...Brukar jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 när ja farmade till första epic mount så dödade jag sköldpaddorna i Hinterlands, fick ungefär 50g/kväll på att göra det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 sm är bra om du ska ha din första mount :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Nääe sm för lvl 40 :S ? Knappast . Om jag var du skulle jag kört på nåt ställe du klarar själv eller med en kompís som inte tar money i lvl 60 som hjälper dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 (redigerat) Jepp, finns många bra ställen... ;) Och saker att göra, tex. Traida mm... Redigerat 1 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg