Gäst mrpiggy Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 hörde att dom skulle införa fluortant i skolan... men om dom gör det så kommer jag bli galen :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 varför? bara att skölja med lite vätska nån gång i veckan ju. fast någon som vet om det skulle vara på högstadiet eller bara låg och mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 fluortant?vad är en flurotant?ovarför blir du galen om det komer <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Det är väl inte så farligt, ännu en kvinnokropp att inspektera. Dessvärre sköljer jag redan käften med flour varje kväll :student: . Konsumtationen Dr Pepper är enorm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Vi fick en massa pumpar med flour i 5:an som vi fick skölja av oss varje vecka, Det skadar dig inte eller så blir du inte dummare, Det hjälper dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Haha som på föräldrarnas tid :D Hur gör man :) Få en egen glas eller någonting och stå i kö för att spotta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Det låter ju fantastiskt, har alltid varit svag för små plastglas med vätskor i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Hahaha Har redan det varje dag i skolan efter maten enda skolan i Skaraborg som har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Flourtant är ju antikt... Det fanns ju på mina föräldrars tid. Har aldrig haft det dock. Tror jag inte heller kommer att få en heller ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 min fd kompis mamma är flourtant. hon kom till vår klass och föreleste på "roliga" timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 det var väll rolgit :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.