Haggen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Det där med homosexualitet är en svår fråga men jag tycker att alla är lika värda homo som hetro. Jag tror inte häller att en homo väljer att gilla sitt egna kön många tycker nog det är jobbigt att vara homo för att man blir så illa behandlad av omvärden. Det där med att adoptera är väldigt känsligt för visst barnet blir kanske mobbad i skolan men det är ju bättre det en att barnet växer upp på barnhemmet och börjar använda droger och prostituera sig. Och tillslut kommer homosexualitet accepteras och då försvinner mobbningen mot dom adopterade barnen. Det handlar bara om att nåra måste ta dom första stegen. Men det är lättare sagt en gjort för ingen vill väl att sitt barn ska bli mobbat. Svår fråga kommer nog diskuteras mycket. Tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jo man valde att bli homosexuell... och det är fel... Det är inget man väljer, man föds till det, samma med om du är heterosexuell. Du valde väl inte att bli det? Att vara "tänd" på tjejer känns väl naturligt för dig? På samma sätt känns det så för homosexuella, fast att personer med samma kön känns rätt för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 det är inte rätt och alla föds till hetero. homosexualitet är något man utvecklar själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Man rår ju inte för om man skulle bli homosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Betraktar han inte svordomar som en synd? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Det där med homosexualitet är en svår fråga men jag tycker att alla är lika värda homo som hetro. Jag tror inte häller att en homo väljer att gilla sitt egna kön många tycker nog det är jobbigt att vara homo för att man blir så illa behandlad av omvärden. Det där med att adoptera är väldigt känsligt för visst barnet blir kanske mobbad i skolan men det är ju bättre det en att barnet växer upp på barnhemmet och börjar använda droger och prostituera sig. Och tillslut kommer homosexualitet accepteras och då försvinner mobbningen mot dom adopterade barnen. Det handlar bara om att nåra måste ta dom första stegen. Men det är lättare sagt en gjort för ingen vill väl att sitt barn ska bli mobbat. Svår fråga kommer nog diskuteras mycket. Tack för mig Tror du barn vet vad vad det är. De kommer mobba och mobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 jag tycker att han ska skita i detta.... hur gick det när han protesterade mot oss den 5 september??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Det där med homosexualitet är en svår fråga men jag tycker att alla är lika värda homo som hetro. Jag tror inte häller att en homo väljer att gilla sitt egna kön många tycker nog det är jobbigt att vara homo för att man blir så illa behandlad av omvärden. Det där med att adoptera är väldigt känsligt för visst barnet blir kanske mobbad i skolan men det är ju bättre det en att barnet växer upp på barnhemmet och börjar använda droger och prostituera sig. Och tillslut kommer homosexualitet accepteras och då försvinner mobbningen mot dom adopterade barnen. Det handlar bara om att nåra måste ta dom första stegen. Men det är lättare sagt en gjort för ingen vill väl att sitt barn ska bli mobbat. Svår fråga kommer nog diskuteras mycket. Tack för mig nåra måste ta första smällarna för att det ska gå igenom så är det med allt. ett ex är ju med invandrarna det var ju inte exepterade i början häller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 (redigerat) Ja ska ta reda på hans mail o spamma han me svenska svärord o meningar tills han dör. EDIT: jag skickar mail nu, jag skriver mer svärord än ja visste ja kunde. Redigerat 7 Oktober 2005 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Ja ska ta reda på hans mail o spamma han me svenska svärord o meningar tills han dör. EDIT: jag skickar mail nu, jag skriver mer svärord än ja visste ja kunde. Jag tror nog inte att han bryr sig, han får väl jättemånga sådana mail ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 omg.... så löjligt.... brevbomba någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 har ni hört om en galning i usa som hatar sverige och vill att gud ska förstöra vårat land? Gör inte han nått olagligt i sitt lilla högt tänkande.titta på det här http://www.tv4.se/bredband/category.aspx?p...&displayTreeId= hmm... Kändes nästan allvarligt det där....Bara för att nån präst eller nåt liknande fängslats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.