Eric_H Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Hur klarar man den där j*vla grisen när man möter honom första gången? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Kör över honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag bara gissade! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 jaha?? men du ska ju bara köra i mål. använd missilen i upgrade 2 på han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag menar något tips på hur man klarar honom. Föresten menar jag den första gången man kör racer mot honom och där fins inga ballonger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 ok då måste du får start turbo och tar genvägen och håll dig till banan ! :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Genväg? Alldrig hört talas om. var är den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Eller hur, det finns ingen genväg, jag har också problem med den, men man ska nog bara spela till man vinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 ha turbo i början,sen kör och kasta massa granater och köttyxor så dör han snart,tro mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Skärp er nu. Det finns inga föremål man kan ta när man kör mot grisen. Man ska bara varra snabb och åka på alla fartplattor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Om man mejjar på A istället för att hålla in så går det fortare. Om ni inte tror mig kan ni kolla själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg