Tyrion Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 och ett tips är att används Pipsy (den där musen) på honom hon är as snabb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Faktum är Tyrion att jag har klarat alla andra världar osv med Pipsy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 hattar den grise har alldrig klarat honom skjälv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 vad jag har hört så är det lättast att klarar honom med drumstick för att han kör snabbast av alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 varför använder ni inte koder? det finns koder för fyrhjulsdrift, balonger, bara gula, bara röda, bara blåa ballonger! kolla i fuskarnas arkiv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Är det inte så att dom koderna bara funkar på VS mode? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jaha........... vet jag inte! har aldrig provat! men jag har kört det mot en boss och det fungerade bra! prova! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Det funkar inte på äventyr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 om du träffar alla racer grejer utan problem så vinner du, släpp a när du åker på en racer så går de snabbare än vanligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg