Eric_H Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag har inte ett ända pokemon spel. Helt konstigt. Men vilket pokemon spel ska jag köpa? Ps hälst bara spel till GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 främst tycker jag själv att Pokémon Crystal är det roligaste och det spännande Pokemon spelet =) Men med tanke på GBA spel tycker ja att Pokémon Sapphire är bättre än Pokémon Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag tycker att man ska välja Pokémon Ruby eller Sapphire det är jätte spännande och bra grafik. Själv har jag Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 skulle tagit crysstal även om de är gba de är ju lätt de roligaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 skulle tagit crysstal även om de är gba de är ju lätt de roligaste fire red, utan tvekan.Coolast och enligt mej best grafik. :gitarr: :rambo: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Köp Emerald! Det är Ruby och Sapphire ihopslaget. Här kan du köpa det http://www.cdwow.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Eller så kan du vänta tills ermelad kommer ut i svergie,det dröjer bara någon månad! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Onödigt, det är mycket billigare på cdwow.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Onödigt, det är mycket billigare på cdwow.se OM DU SÄGER DET SÅ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Emerald for the whin! Emerald sten äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Köp leafgreen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 ja köp leaf green det finns massa bra pokemon i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg