SwedenRockz Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Vad händer om man trycker på använd när man har ett hjul :huh: För svinner det då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 tror det, men det har nog ingen funktion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Det händer ingenting testade själv en gång för ett tag sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 nop inget hender om man tycker på det det står bara att du inte kan använda denna funktion etc :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 det står exakt: You cannot use this item Vänta medan vi flyttar dig (Eller klicka här om du inte vill vänta) så kommer man tillbaks till affären och hjulet finns kvar. tråden kan låsas antar jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 jag tot att det händer inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Ingen stor mening att ha kvar tråden öppen så jag låser. Frågan är ju besvarad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg