sp1n Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Men ja, vi har hört dina kommentarer om att " alliance suger ".., " alla som spelar alliance är mesar ". En vacker dag kommer du förstå att du var mkt omogen . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 gå och lägg dig va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Nejtack, men du kanske ska ? klockan är redan 4 . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 (redigerat) *fnys* Synd att jag inte har en bild av när vi dödade Onyxa , skit cool :D Redigerat 29 September 2005 av David_OG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 *fnys* Synd att jag inte har en bild av när vi dödade Onyxa , skit cool :D Jaså du har dödat OnyxIa utan att veta att det stavas med ett I? Och fråga alla som var med i ditt party nån måste tatt en ss.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Kan ni sluta förstöra tråden,med ert gnäll? Vi vill gärna snacka om WoW istället för att bråka! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Tycker jag också, men det e David_Og, förstörarnas konung som börjar <_< Aja, hoppas vi kan snacka vidare nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Viket spel handlar det om? det ser kul ut!! Men ursäkta om du inte vet vad det är för spel måste du nog gå om förskolan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Coolt monster... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 inte för att jag vill fortsätta bråka men.... spelar det någon roll vilken sida man spelar på? och himla kul om ingen skulle spela på "tråkiga" alliance vem skulle du då pvpa mot? Herregud... Har du ens en hjärna? det är Wow forumet -_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 BAH! den där kan jag döda själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 BAH! den där kan jag döda själv! Ursäkta om ingen bryr sig? De flesta här kan nog döda den själv, men nu behöver ju inte du gnälla om det, på lvl 23 är det omöjligt ( nästan) att döda den själv så vad gnäller du för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg