Gäst ymphinorx Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Vad skulle ni kunna gör för pengar? T.ex. Jag skulle inte vilja äta en sked snor för 100kr, men däremot fem skogssniglar för 2000kr. Låt oss se vem som är fuskas mest korkade (eller pengahungrande) användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 De med 100 kr skulle jag inte göra, Men om 2000 kr skulle jag göra det, Annars skulle jag kunna äta 1 får pungkula för 10 000 kr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Jag skulle väl kunna tänka mig vad som helst för en bra summa bara.. (Jag och Legendary_Lukas gick igen det på lektionen då vi hade samma exempel, ungefär, hellre snor än skogssniglar. Men visst, en matsked bajs för 10 000 kronor. Inga problem). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 (redigerat) Äta sniglar skulle jag kunna göra för 10000kr :P Ps lite Tokig tråd :lol: Redigerat 30 Augusti 2005 av =Quit= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Fyyyy äckligt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Äta sniglar skulle jag kunna göra för 10000kr :P Ps lite Tokig tråd :lol: Ja, men tokiga trådar behövs. :D urin, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Det finns skillnad på sin egen och andras (urin). Man kanske hellre tar sin egen urin. Ämnet är faktiskt inte "äta/dricka äckliga saker för pengar" utan bara äckliga saker för pengar. Så, menar du alltså bada i urin eller dricka den? (Det är nog dricka, eller hur?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Det finns skillnad på sin egen och andras (urin). Man kanske hellre tar sin egen urin. Ämnet är faktiskt inte "äta/dricka äckliga saker för pengar" utan bara äckliga saker för pengar. Så, menar du alltså bada i urin eller dricka den? (Det är nog dricka, eller hur?) Ta något av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 (redigerat) Jag skulle kunna tänka mig en fet och god pizza =P Redigerat 30 Augusti 2005 av firedragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Ok, vem skulle kunna tänka sig att äta en sked snorloska för 300kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 3000 så skulle jag va på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Ok, vem skulle kunna tänka sig att äta en sked snorloska för 300kr? Lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.