Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 en skitkorv för 2 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeee Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 öö kanske skulle kuna äta en tesked snor för 15000 kr :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Jag skulle betala alla er på fuska om jag fick äta ert snor ;) Ne skoja . Men men för bra summa hade jag nog gort vad som nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 erm de där me bada på vintern kan man ju göra bor i kiruna så ja e van men käka bajs och sånt....ALDRIG! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Har testat vinterbad gratis, och jo det var en upplevelse kan jag lova. Inte direkt äckligt dock..Chokerande är det rätta ordet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 öö kanske skulle kuna äta en tesked snor för 15000 kr :angry: Det där lät vettigt. Jag äter den nog för 100 kronor till och med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 skulle inte göra något dumt för lite pengar, skulle inte käka en snigel även om jag fick en mille. jag har bra som jag har det, varför ändra på det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 skulle inte göra något dumt för lite pengar, skulle inte käka en snigel även om jag fick en mille. jag har bra som jag har det, varför ändra på det :) Vaddå bra som du har det.Det blir inte sämre för att du äter en snigel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Skulle presis som MeM kunna äta snor för 100 kr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 nej fy bubblan! hört av min kompis efter 1h och 15 min non stop fotboll: "den som slickar på min fot får 100kr"- någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 nej fy bubblan! hört av min kompis efter 1h och 15 min non stop fotboll: "den som slickar på min fot får 100kr"- någon ? lätt att man gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 han menade, alltså slicka, inte bara nudda med tungan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.