yoZhi Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 ska man köpa d spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Jag tycker spelet e rätt bra!Så jag tycker du ska köpa det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 ne jag tycker inte du ska köpa det jag bytte bort det men vänta på 2:an det skulle komma ut nån gång under 2004! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Tråkigaste spelet jag har till gamecube eller näst sämsta pikmin är sämst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag har också bytt bort mitt...men jag tycker det va s#´¤t bra :!: sitter otåligt å väntar på 2:an som kommer att heta starfox armada...å är ett 3:e persons action-spel...(kunde inte låta bli att skryta lite)...gar fler starfox-spel Ninty säger jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 I början är det kul men när man har klarat det är det s*it trist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 man kan ju bara börja om, men ska jag köpa d nu lr vänta tills 2:an kommer ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Köp det inte för om du sparar när du har hämtat den sista Krazoa spiriten så kan du inte göra nåt anat på den filen utom att mötta sista bossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 hur många finns d då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Biggoron Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vet nån hur man klarar redeye kungen 3dje bossen :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ska man köpa d spelet? Jag tycker att du ska köpa spelet jag har det men det jäte svårt riktigt spel kallar jag dewt men det svårt som f+n jag har ine klarat ut det om jag var du skulle jag köpa det men jag är inte du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag fick det i julklapp det var inte bra bara när jag fick staven då slog jag dinosaurierna :lol: men jag vet inte efter vad man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg