Hoppa till innehåll

Runescape


xpliT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

NOOBS KLART MAN KAN TRIMMA AMOUR ERA NOOBAR SKAFFA ERT ETT LIV, umm du måste ha typ 99 mage och 99 smithing för att kunna utföra trimmning och såklart vara member.. // Turoke

 

Då kan väll du säga hur man gör , noob man kan inte trimma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Sandkaka

NOOBS KLART MAN KAN TRIMMA AMOUR ERA NOOBAR SKAFFA ERT ETT LIV, umm du måste ha typ 99 mage och 99 smithing för att kunna utföra trimmning och såklart vara member.. // Turoke

 

Som sagt så går det INTE att trimma.

Är det någon som säger det så är han korkad eller en scammer, så ge aldrig bort din armour till nån som påstår sig kunna trimma den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Man kan INTE trimma armour,man får den av det som viktor å nåra andra sa av

"Clue scrolls" som droppas av vissa monster(members) ,och clue scroll en typ som att leta efter en skatt,det står att man ska göra nåt så gör man det och får en ny clue och fortsätter tills man hittar skatten och om man har tur kan man få trimmade/guld armours.........så slut på det snacket! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Sorry att jag väcker upp en gammal tråd..

 

Om man skulle kunna trimma sin armor, Då skulle alla ha det och det skulle inte vara "RARE", Det är samma sak med dragon grejjer, typ.

Om en "Man" skulle droppa dragon typ varje halv timme, skulle man typ tro att "Man" bliviti utrotad..

 

Så om nån säger "I can trim your armor, Free". Spring därifrån och reporta, Man kan skriva också att t.ex

 

Nooben: I can trim your armor, Free

Du: DONT TRUST NOOBEN HE WILL SCAM YOU

 

Om du vill att nån ska scamma nån då är det lungt..

 

Men reporta alltid..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Magma, jag tror du tänker lura oss och ta våra saker.

 

 

PS inte alla monster droppar clue scroll bara vissa (känner inte till exakt vilka)

Sämsta lvl 3 clue scrollen kommer nog från werewolf lvl 73 om jag minns rätt.

 

Kolla sidor som endast inriktar sig på Runscape för detaljerad information tex www.tip.it

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...