viktor_2003 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 RAVIDAX ÄR EN STOR FET j*vla NOOB SOM INTE FATTAR NÅT OM RS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 NOOBS KLART MAN KAN TRIMMA AMOUR ERA NOOBAR SKAFFA ERT ETT LIV, umm du måste ha typ 99 mage och 99 smithing för att kunna utföra trimmning och såklart vara member.. // Turoke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 NOOBS KLART MAN KAN TRIMMA AMOUR ERA NOOBAR SKAFFA ERT ETT LIV, umm du måste ha typ 99 mage och 99 smithing för att kunna utföra trimmning och såklart vara member.. // Turoke Då kan väll du säga hur man gör , noob man kan inte trimma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 NOOBS KLART MAN KAN TRIMMA AMOUR ERA NOOBAR SKAFFA ERT ETT LIV, umm du måste ha typ 99 mage och 99 smithing för att kunna utföra trimmning och såklart vara member.. // Turoke Som sagt så går det INTE att trimma.Är det någon som säger det så är han korkad eller en scammer, så ge aldrig bort din armour till nån som påstår sig kunna trimma den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Klart man kan trimma.. Har ni aldrig sätt tex. en med Rune och det e guld ränder på armorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Man kan INTE trimma armour,man får den av det som viktor å nåra andra sa av "Clue scrolls" som droppas av vissa monster(members) ,och clue scroll en typ som att leta efter en skatt,det står att man ska göra nåt så gör man det och får en ny clue och fortsätter tills man hittar skatten och om man har tur kan man få trimmade/guld armours.........så slut på det snacket! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Sorry att jag väcker upp en gammal tråd.. Om man skulle kunna trimma sin armor, Då skulle alla ha det och det skulle inte vara "RARE", Det är samma sak med dragon grejjer, typ. Om en "Man" skulle droppa dragon typ varje halv timme, skulle man typ tro att "Man" bliviti utrotad.. Så om nån säger "I can trim your armor, Free". Spring därifrån och reporta, Man kan skriva också att t.ex Nooben: I can trim your armor, Free Du: DONT TRUST NOOBEN HE WILL SCAM YOU Om du vill att nån ska scamma nån då är det lungt.. Men reporta alltid.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Sorry för att jag väcker upp en gammal tråd Jag vill nu visa nåt för er som inte tror att nåt händer när man reportar , Reporta alltid när ni ser nån bryta reglerna! namnlös.bmp Redigerat 4 November 2005 av Sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 vem reporta du (De som tror man kan trimma är f*n scammers scammers=n00bs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magma! Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Man ska gå ut i wildy och gå till et stelle och ha 25k med sig so man kan trimma hos en kille!!!!! :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsar Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Magma, jag tror du tänker lura oss och ta våra saker. PS inte alla monster droppar clue scroll bara vissa (känner inte till exakt vilka) Sämsta lvl 3 clue scrollen kommer nog från werewolf lvl 73 om jag minns rätt. Kolla sidor som endast inriktar sig på Runscape för detaljerad information tex www.tip.it Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Droppar värkligen werewolf's lvl 3 clues (kommer inte ihåg det var länge sen jag spela) men jag vet att green dragon's gör de typ runt lvl 70-80 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg