the jedi Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 parrade kart ni noobs brukar kalla den guldbilen Och ni bäbisar kallar det barnvagnen! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Det är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D Lr en liten som man kan undvika tex bannanskal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Det är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D Tja. Alla har sina fördelar och nackdelar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Det är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D Håller man sig på banan med Barrel Train finns det direkt inga nackdelar. Eftersom den är både liten och snabb, + att jag återhämtar mig 3 gånger så snabbt när jag har krockat in i en bil än nån av er skulle göra med Toad´s kart.... Man märker knappt av det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 parrade kart ni noobs brukar kalla den guldbilen Det är nog du som är "noob" i sådana fall, för det stavas Parade. Man får kalla bilarna vad man vill, bara man förstår, orka lära sig namnen på alla bilarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 parrade kart ni noobs brukar kalla den guldbilen För att man gör ett stavfel behöver man int vara en Noob. Bästa bilen är Barrel train, använd den.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 parrade kart ni noobs brukar kalla den guldbilen noob i stavning kanske, men knappast i mariokart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Jag har klarat "Mario Kart: Double Dash!!", men det betyder inte att jag pluggat in alla bilarnas namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Tåget är bäst på dom flesta barnnorna annars så ska man andvända Toads bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 parrade kart ni noobs brukar kalla den guldbilen Och vad har du för nytta att vara bra på mario kart? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 parrade kart ni noobs brukar kalla den guldbilen förmågan att kunna äga ösnder vänner och bekanta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 parrade kart ni noobs brukar kalla den guldbilen man får bra reflexer + att man kan vinna mkdd tävlingar :D kan heller inte alla bilarna :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg