Mikael Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Bra reflexer kan man väl också få i andra spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Bra reflexer kan man väl också få i andra spel? Ja det kan man. Som tex F-zero gx! :) Jag är rätt bra på det. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Bäst för nybörjare är nog Bowser´s bil... Den går fortast,,,, Eller så ska man ta motsatsen, typ den med bäst acceleration... Som barnvagnen t ex... Beror på hur bra du håller dig på banan... <{POST_SNAPBACK}> Det att bowsers bil går snabbast stämmer inte, jag har testat och alla tyngre bilar går lika snabbt men även Barrel train går lika snabbt, annars är toadettes kart bäst eller boos bil :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) Bäst för nybörjare är nog Bowser´s bil... Den går fortast,,,, Eller så ska man ta motsatsen, typ den med bäst acceleration... Som barnvagnen t ex... Beror på hur bra du håller dig på banan... <{POST_SNAPBACK}> Det att bowsers bil går snabbast stämmer inte, jag har testat och alla tyngre bilar går lika snabbt men även Barrel train går lika snabbt, annars är toadettes kart bäst eller boos bil :D <{POST_SNAPBACK}> Då kan det hända att du inte har kommit upp i fart... Kör t ex Time Trial och kolla vilken hastighet alla bilar kör i så får du själv se... Förresten, Boos Pipe är den sämsta av alla,,,, Redigerat 4 September 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag tycker att "Boos pipe" är en av de bästa bilarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag tycker att "Boos pipe" är en av de bästa bilarna. Hur ser den ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag tycker att "Boos pipe" är en av de bästa bilarna. Det beror helt på om man kör för en bra tid eller inte... Inegn annan bil är sämre så...Boo´s Pipe ser nästan ut som en toalett, men det är ett grått rör ungefär... Ungefär som Petey Piranhas... bara att den är grön och mycket bättre,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg