Hoppa till innehåll

Mcdd


diablofire

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Bäst för nybörjare är nog Bowser´s bil... Den går fortast,,,, Eller så ska man ta motsatsen, typ den med bäst acceleration... Som barnvagnen t ex...

Beror på hur bra du håller dig på banan...

 

Det att bowsers bil går snabbast stämmer inte, jag har testat och alla tyngre bilar går lika snabbt men även Barrel train går lika snabbt, annars är toadettes kart bäst eller boos bil :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bäst för nybörjare är nog Bowser´s bil... Den går fortast,,,, Eller så ska man ta motsatsen, typ den med bäst acceleration... Som barnvagnen t ex...

Beror på hur bra du håller dig på banan...

 

Det att bowsers bil går snabbast stämmer inte, jag har testat och alla tyngre bilar går lika snabbt men även Barrel train går lika snabbt, annars är toadettes kart bäst eller boos bil :D

 

Då kan det hända att du inte har kommit upp i fart... Kör t ex Time Trial och kolla vilken hastighet alla bilar kör i så får du själv se...

Förresten, Boos Pipe är den sämsta av alla,,,,

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att "Boos pipe" är en av de bästa bilarna.

 

Det beror helt på om man kör för en bra tid eller inte... Inegn annan bil är sämre så...

Boo´s Pipe ser nästan ut som en toalett, men det är ett grått rör ungefär... Ungefär som Petey Piranhas... bara att den är grön och mycket bättre,,,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...