Slasktratt Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Jag har haft över 8000 när jag kört scan. Fatosh: Mmm, otherwise alltför explosiva teman på datorn som inte grafikkortet och ramminnet inte pallar, därför kör jag kolsvart skrivbord året runt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Ska prov att ladda hem Spybot. Hittar man det där Spydocktor, eller vad det heter på Goooogle också eller? Jag har ungefär 5 GB på disk C kvar, kanske ska flytta över programen till D disken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 kan vara en bra idé. avinstallera de stora programmen och installera på D: disken igen. windows blir stressat om du inte har en viss procent ledigt på systemdisken och då kan allt möjligt börja krångla. min dator vägrade starta, även i felsäkert läge. fick formattera om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Ha altid Windows classic teman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Bra tips! Men finns det där spydoktor på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 www.download.com och söklr så står det på första sidan vart du får den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Computerman Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 det kanske e så enkelt som att din dator e gammal och full med spel och program+ att du har massor med virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Nja... <_<. Jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.