saeviz Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hej..! Jag är inne i Ganons Tower. Och jag har klarat 3 av dom 4 bossarna som man ska klara inne där. Men jag har fastnat i det där rummet med Lavan och vattenkrukorna. Jag fattar inte hur man tar sig över till bossen Gohma. Det går ju inte att svinga sig dit, och om man slängervatten krukorna på elden som flyger upp så försvinner ju plattformen efter någon sekund.. Snälla hjälp mig så att jag får klara spelet någongång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Du ska svinga dig med repet från rephak grejerna i taket och sen landa på den torkade lavan som flyter på lavan. Fortsät så tills du hänger i den sista rephaknings grejen. Klätra up för repet tills du står på rephaknings grejen. Sen ska du ta dit bästa hopp och hoppa ut över lavan när du e som högst up i luften dar du fram ditt blad du kan sväva med och svävar över. Men se upp för dom levande eld dödskallarna om dom nudar dig ramlar du ner i lavan. PS: Du behövar massa kraft. Jag skulle bli glad om du kunde hjälpa mig på zelda four swords. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Har du four swords?det vet jaginte många som har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saeviz Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Du ska svinga dig med repet från rephak grejerna i taket och sen landa på den torkade lavan som flyter på lavan. Fortsät så tills du hänger i den sista rephaknings grejen. Klätra up för repet tills du står på rephaknings grejen. Sen ska du ta dit bästa hopp och hoppa ut över lavan när du e som högst up i luften dar du fram ditt blad du kan sväva med och svävar över. Men se upp för dom levande eld dödskallarna om dom nudar dig ramlar du ner i lavan. PS: Du behövar massa kraft. Jag skulle bli glad om du kunde hjälpa mig på zelda four swords. Four Swords? Det har jag tänkt att köpa. Är det ett bra spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Du ska svinga dig med repet från rephak grejerna i taket och sen landa på den torkade lavan som flyter på lavan. Fortsät så tills du hänger i den sista rephaknings grejen. Klätra up för repet tills du står på rephaknings grejen. Sen ska du ta dit bästa hopp och hoppa ut över lavan när du e som högst up i luften dar du fram ditt blad du kan sväva med och svävar över. Men se upp för dom levande eld dödskallarna om dom nudar dig ramlar du ner i lavan. PS: Du behövar massa kraft. Jag skulle bli glad om du kunde hjälpa mig på zelda four swords. Ja det är ett bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Du ska svinga dig med repet från rephak grejerna i taket och sen landa på den torkade lavan som flyter på lavan. Fortsät så tills du hänger i den sista rephaknings grejen. Klätra up för repet tills du står på rephaknings grejen. Sen ska du ta dit bästa hopp och hoppa ut över lavan när du e som högst up i luften dar du fram ditt blad du kan sväva med och svävar över. Men se upp för dom levande eld dödskallarna om dom nudar dig ramlar du ner i lavan. PS: Du behövar massa kraft. Jag skulle bli glad om du kunde hjälpa mig på zelda four swords. Jepp! Verkar kul. :visslar: Men jag fattar inte varför det är GBA grafik på ett GC spel. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Du ska svinga dig med repet från rephak grejerna i taket och sen landa på den torkade lavan som flyter på lavan. Fortsät så tills du hänger i den sista rephaknings grejen. Klätra up för repet tills du står på rephaknings grejen. Sen ska du ta dit bästa hopp och hoppa ut över lavan när du e som högst up i luften dar du fram ditt blad du kan sväva med och svävar över. Men se upp för dom levande eld dödskallarna om dom nudar dig ramlar du ner i lavan. PS: Du behövar massa kraft. Jag skulle bli glad om du kunde hjälpa mig på zelda four swords. Det skulle vara svårt att spela med Wind waker grafik på four swords, med delad skärm skulle det kanske funka men det skulle int bli så bra. Mna är van med en spelare på alla zelda spel förutom Four swords då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag har klarat av alla 4 bossar... Sedan så har jag kommit till ett ställe med 2 dörrar... När jag gick in i den högra så kom jag inte till några slags ljusstakar som hängde på väggen... 4 olika,,, dem hade typ tända ljus från 1-4... fast jag kunde hoppa in i mörkret där så kom jag till ett ställe där jag mötte en svart svärdman, spöade han och gick in i en dörr och mötte ännu en till likadan, spöade han och gick in i en dörr och kom till en tredje av samma slag... men då var det 5 styckna, varav 4 var fake... spöade den riktiga och kom tillbaka till rummet där det fanns 2 dörrar... Ska det vara så? Sedan gick jag in i den vänstra dörren, där finns det 4 kristaller på väggarna, men det är mycket svårare än vad det ser ut... Även om jag gör target på alla 4 så hinner inte Boomerangen... Vad ska man göra där egentligen? Finns en slags grottliknande sak i det här rummet också, men det gick inte att ta sig in på något sätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Du vet den där svart gubben när du har dödadt han så rammlar svärdet ner. Då pekar den åt en dörr gå in i den dörren fortsäät så tills du kommer till ett rum där dörren kommer att låsas mörda han med. Då får du Light arrow. Det är hantaget på svärd som pekar åt vilket håll du ska. Och det där med bomberangen vet jag oinge om, funkade inte heller för mig med bomberangen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 I rumet med ett stup med ljustakar ska du titta på ljusstakarna. Det finns 1 på en, 2 på en, 3 på en och 4 på en. när du går till rumet med kristalerna så kan du se att dom sitter på sama ställe som ljustakarna och att rumen är till 80 % likadana typ. Kom ihåg var 1ans numer var och ta target på den. Sen kom ihåg var ljustaken med 2 ljus sat och ta target på den kristalen. håll på så tills ni har target på alla i rätt ordnig och släpp bomberangen. När alla kristallerna är tagna på 2-3-4 sek i rätt ordnig kommer en teleport och båten in i rumet. om du hoppar på båten och åker in i teleporten kommer du till forten forteks men det är inget du ska göra där i alla fall. När du spöat första shadow ganon ska du gå in i dörren som svärtskaftet (det man håller i tror jag) pekar mot så möter du en till shadow ganon. håll på så tills du kommer till ett rum där du får ljus pillen och sen åker du tillbaka till rumet med dom 2 dörrarna. Då kommer en shadow ganon som bara kan dö av att man skutter honom med ljuspilen. När han dör ta hans svärd och slå på väggen med ganons ansikte på. Behöver du hjälp med mer eller om du inte fatta säg bara till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) Jag gjorde aldrig den där saken med det där 2 rummen som liknade varandra..... aja, klarade spelet nyss ändå så...;) Redigerat 4 September 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 verkligen bra av dej att klara wind waker. Det är säkilt svårt att klara den första delen av puppet ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg