The Strangler Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jag har öppnat denna tråden bara för att jag är nyfiken på varför alla GC ägre köpte ett GC... Själv köpte jag ett GC bara för Zelda-spelen och Metroid spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 haha nästan samma :P men jag gillar reident eivl speln med :P ahha nooben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Köpte det för att kunna spela alla nintendo klassiker :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Alla bra spel finns till GameCube. Det finns flera färgglada och barnvänliga (det betyder inte att de ska vara tråkiga och barnsliga) spel. Jättebra grafik. Jag ångrade mig aldrig att jag köpte den istället för de andra "större" konsoler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 När mitt PS2 gick sönder köpte jag GC. Jag ville helt enkelt prova något nytt. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 nya zeldat kommer ju snart....det får man ju inte missa..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Aah zelda-spelet kommer om typ över halvår :( När man har GameCube gäller det att ha tålamod :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 nya zeldat kommer ju snart....det får man ju inte missa..... Precis :) Jag köpte GC för SSBM och Zelda spelen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 jag har köpt mitt gc fick med en demo sen har jag inte rört den i 2år ! jag har ett mål med gc det är att klara det ultimata rpg spelet !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Låt oss säga att jag hade ett N64.. Jag hade ett väldigt bra spel som hette Super Smash Bros.... Och en dag när jag var i en affär med mina kompisar så såg jag Super Smash Bros Melee... Det var så frestande att jag inte kunde bärga mig... Jag köpte Super Smash Bros Melee 1-2 månader innan självaste Game Cubet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag har inte GC. jag har spelat på mi brorsas. TLoZ tww är verkligen bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Köpte det för att jag hade Nintendo 64 och där finns ju Zelda och Mario spelen. Köpte det för Mario och Zelda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg