Eric_H Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Vilket ska ni börja med att köpa? jag ska börja med chiwahua & friends. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Ska spara ihop till ett ds först och sedan dachshound and friends(vet inte hur det stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag har beställt Dashund and friends. Tänkte ta Chiuaua först men efter jag såg bilderna på www.Nintendogs.com så ångrade jag mej. Då stod det mellan Dashund and friends och Lab and Friends! men valde Dashund and friends ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 ok. min mamma gillar en Chiuaua. har själv ingen nintendo DS. men om jag köper en (vilket jag kommer) så ska jag köpa nintendodogs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag ska köpa Lab & Friends. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Synd att det inte fanns jack russel terrier med i något av spelen. Har en. Men annars kan ju jag förstå. Vem vill ha en skällig liten jävel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Men man kan nog få en Jack Russel senare i spelet! Om man hittar The Jack Russel Book när man är ute på promenad. Det finns en sida där det står vilka hundraser man kan få på Dachshund and Friends. Sidan ---> http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/926849.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Vad hette sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag ska köpa Dashund and friends... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Åhh, då måste jag ha det spelet. Vill ha en 8-7 månaders jack russel valp som jag har nu.Åhh vad jag längtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Samma här! Jag kan knappt bärja mig! GUD VA JA LÄNGTAR ASSÅ! Jag lider med er! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Japp, det är bara att vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg