Filiandor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Köp hellre Halo 2 fast Halo är också rätt bra man Halo 2 är roligare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Japp det du det är en höjdare Halo Är det bästa spelat jag kört förutom Counter-Strike ;s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Håller med legolas95! om det e 1.6 han menar =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jobr Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Ska jag köpa Halo? :) Klart du skall. sedan skall du köpa halo 2. Halo var den ultimata spelupplevelsen för mig. Inget annat spel till xbox klår halo. Trean kommer till 360 så nu blir det till att uppgradera sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 om du ska köpa något av spelen borde du köpa halo 1... visst halo 2 är roligt men alltför lätt... tycker att 1 an är bättre pga att det tar längre tid att klara av =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Köp det som alla röstar på när du gjort en omröstning. nu är tråden en §1.13. var vänliga läs reglerna & anmäl till närmaste anmälningsknapp. Tack, ha en bra dag. *låst* ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg