Svedda Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Vilka vapen tror ni att det finns i Twilight Princess? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (redigerat) *SPOILER* Ett nytt vapen är Gale Boomerang Redigerat 6 September 2005 av Goron_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 mm jag har hört talas om en vindskapande boomerang så jag vet vad du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Tror det fins det som brukas finnas i Zelda spel Hook shot tex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Tror det blir samma. Ska bli kul att se Master sword. Hoppas Master sword är med iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 nån som vet när d kommer ut? vikket datum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Det är inget bestämt datum, men det kommer första kvartyalet 2006. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 hmm, jag antar att kokiritunic är med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Nej, Kokiri är inte med i det här spelet. Link börjar i en annan stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Jag tror kokiritunic är den gröna dräkten som link har på sej.. Jag hoppas väl att de finns ett svärd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 8 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 men nån sak som nästan alltid finns med i spelen är pilbågen och dom senaste spelen fanns eld,- is- och ljuspil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 men nån sak som nästan alltid finns med i spelen är pilbågen och dom senaste spelen fanns eld,- is- och ljuspil Jag har läst att det kanske ska komma bombpil som i The legend of Zelda: Links Awakening nånstans... Visas i andra trailern (Tror det var andra :blink: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg