Hoppa till innehåll

Vapen I The Legend Of Zelda Twilight Princess

Svedda

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Lär ju köpa det till Wii, tänk bara att fiska.

Går ju på OoT också. Skulle ha köpt det till Wii men redan besällt det till Gamecube :(

Men fiskandet är ju helt annorlunda på Wii. OOT fångar du väl fisken i behållaren? På Wii måste du ju själv utföra rörelsen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 185
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Men fiskandet är ju helt annorlunda på Wii. OOT fångar du väl fisken i behållaren? På Wii måste du ju själv utföra rörelsen.

På Wii kan man ju också åka runt i båt och fiska. Undrar om det som i OoT kommer finnas Sinking Lure? Inte så troligt, men man vet aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Lite ny info om TP nu.

* Zelda är 80% färdigt, förseningen var för att finjustera det grafiska, Wii-funktioner och för att de vill att spelet ska mätas på skalan "1 till 120 istället för 1 till 100".

* Du svingar inte kontrollen för att slåss med svärdet utan det är knapptryck som gäller. Som anledning anges att det helt enkelt blir för fysiskt ansträngande.

* Widescreen-läge endast till Wii.

* Navi finns i Wii-versionen men inte till Gamecube.

* Online-innehåll finns planerat, dock inget battle-mode.

--->* Innehåller redan fler tempel än Ocarina of Time.<----

* Fler föremål också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

japp läste det i en clubnintendo tidning och så tänker jag skaffa wii och TP till den

men en kul sak som jag såg på en trailer var att järnskorna kommer till ett nytt användningsområde i tp, man kunde bli tilldragen av en stor magnet och komma till nya ställen :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp läste det i en clubnintendo tidning och så tänker jag skaffa wii och TP till den

men en kul sak som jag såg på en trailer var att järnskorna kommer till ett nytt användningsområde i tp, man kunde bli tilldragen av en stor magnet och komma till nya ställen :cool:

:cool:

va e skillanderna mellen TP till gamecube o wii???

undrar för ja ska köpa TP till gc o wii när den blir billigare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...