Shaddy Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Vilka spel och spelserier ligger på top 3 listan hos er? Min lista... 1. MGS sreien 2. Zelda serien 3. Jak spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Vilka spel och spelserier ligger på top 3 listan hos er? Min lista... 1. MGS sreien 2. Zelda serien 3. Jak spelen Min lista...1. :cool: Jak serien (och Ratchet och Clank serien ). 2.Counter strike serien(vet att det e pa pc). 3.Tony Hawk serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 GTA serien och.........SLUT! :D :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 GTA serien och.........SLUT! :D :lol: :gitarr: Gta e coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 GTA består av att döda, göra uppdrag & få mycket med stålar. Det är inget mer om det. Finns mycket mer roliga spel och seriösa spel än det. 1, Final Fantasy serien 2, Kingdom Hearts 3, - Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 1.dragonball z serien 2. timesplitters serien 3. ty serien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 1: GTA: san andreas 2: Need for Speed Underground 1,2 3: Dragonball Z budokai 3 (har inte 1:an och 2:an) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Är verkligen Dragonball Z Budokai 3 så bra? För jag hatade första spelet rejält. Fick jäkligt ont i tumme av att spela det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 jag tycker det, men man kan få lite ont ibland om man gör fel t.ex när man ska snura på analogen. Om man gör det mitt på handflatan så får man ett sår som gör svider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 jag tycker det, men man kan få lite ont ibland om man gör fel t.ex när man ska snura på analogen. Om man gör det mitt på handflatan så får man ett sår som gör svider. jag har aldrig fåt ont i handen av atta spela den, man ska bara vara snabb i händerna så funkar det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 1.gta serien 2.counter strike serien 3........gta serien igen den e bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 jag tycker det, men man kan få lite ont ibland om man gör fel t.ex när man ska snura på analogen. Om man gör det mitt på handflatan så får man ett sår som gör svider. Jo, om man snurrar så snabbt att man "flår" bort huden. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg