Aircondition Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 tror nog att du måste ha xp men jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Ok, får hoppas att någon annan vet då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 gå in här gå in på spelet där kan du kolla systemkraven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jo, men jag bara undrar, eftersom jag inte har köpt det än och jag har varit för lat att gå till någon affär och fråga så jag gör de här istället :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Processor: 1.6 GHz Minne: 256 MB CD/DVD-hastighet: DVD x 8 Grafikkort: 64 MB Diskutrymme: 5.5 GB Operativsystem: Windows XP Taget från discshop.se. Ser ut som att det bara går till XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 ååh, skit också :( har 2000, men får väll lösa det på något annat sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 ååh, skit också :( har 2000, men får väll lösa det på något annat sätt... Du kunde ju testat att ladda ner demot annars :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 vadå, har demot samma krav? eftersom jag har laddat ner demot och kört det och slängt det nu... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 vadå, har demot samma krav? eftersom jag har laddat ner demot och kört det och slängt det nu... :unsure: Kan du köra demot bör du kunna köra hela spelet, inte 100 på det men det låter ju rimligt.. Du kan ju testa att fixa spelet på annat än laglig väg och sen testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 f*n spelet har fortfarande inte kommit. nästa gång ska jag beställla på speldirekt.se eller elgiganten.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 f*n spelet har fortfarande inte kommit. nästa gång ska jag beställla på speldirekt.se eller elgiganten.se har du också förbokat det på spelbutiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Kan du köra demot bör du kunna köra hela spelet, inte 100 på det men det låter ju rimligt.. Du kan ju testa att fixa spelet på annat än laglig väg och sen testa. hmm, ja jag kan ju spela demot... får se vad jag hittar på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.