💬
Logga in
Fuska.se

Battle For Middle-earth I I

233 svar · startad

den heter:D3DX9_27.DLL (jag sökte efter den på google) sen ta upp windows mappen på loakl disk:c och lägg filen på system 32,mappen så skulle jag göra iallafall

Nivå 6 · Fuskare

Visade datorn hur du skulle göra?

nej hemsidan där jagh laddade ner filen visade det

Nivå 6 · Fuskare

ok, Jag behövde då inte göra så. Men när jag skulle starta det så gick det j*vligt segt. Men när jag spelar så går det utan hack.

du kanske redan hade filen,vad har du för windows xp mitt spel går felfritt även i starten det gicka bara segt första gången när jag skulle stänga av spelet

vad är skillnaden på colllectors ediotion och vanliga?

Nivå 6 · Fuskare

Collectors edition innehåller typ lite material som visar när dom utvecklat spelt. + Att det är på Engelska

jag tror inte det blir bättre bara för att du gör trippel inlägg

förlåt men datorn laggade.

det ksn inte jag rå för

4 Mar 2006

ok.

Nivå 6 · Fuskare

Spelade nyss ut de godas campaign. Besviken över att man inte fick spela i Minas Tirith lr Helms Deep :(

Jag ska få det på tisdag eller onsdag...

efter fyra dagar har jag tröttnat på detta spel hehe

om ea gör en tre i denna serie så är dom bara jobbiga

nej 1an är bättre än tvåan.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nån som vill ta en onlinematch? :)

Har ni redan klarat det??

ja det har jag.

5 Mar 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Har klarat de godas campaign och är en bit in på ondas. Är det nån som vet hur man kör med sina hjältar man har byggt?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har klarat ut båda campaignerna på Medium och nu spelar jag mest bara online. Fast det är inte alltid det är så mkt folk så jag spelar vanliga matcher oxå... :) Säg till om ni vill mötas.

Vilken är eran favoritras?

Om det någon som vill mötas online så kan ni väl bara säga till... :P, så kanske vi kan samla ihop 4 stycken som spelas 2 mot 2! :D

the_dark_yoda: Dina egna hjältar kan du bara använda i Batalj eller Multiplayerläge. :) Du kan bestämma vilken hjälte du ska ha i båda menyerna.. Inte på fälttåg alltså.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in