💬
Logga in
Fuska.se

Battle For Middle-earth I I

233 svar · startad

när släpps det????

SNÄLLA säg när det släpps

Du kan läsa om det här:

Cellectors Edition:

http://www.eagames.se/products.view.asp?id=8158

Vanlig:

http://www.eagames.se/products.view.asp?id=7161

Senast ändrad:

det släpps den 1mars.

Det vet redan de flesta av oss, Tyranitar_Pupitar. ^^'

jaja ska alla fall köpa det :P

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Andra mars är det väl?

Jag har spelat det nu i ungefär en timme och jag är imponerad specielt av menyn som jag tycket i 1an var snygg men nu är den fantastisk.

Jag har bara varit dvärgar och dom var bra iaf ska pröva dom andra raserna imorrn.

Jag har också gjort en egen hjälte men själva den grejen var lite halv töntig du hade inte så fria händer där som jag hoppades på.

Men det ser bra ut återkommer imorrn med mera.

27 Feb 2006
Nivå 6 · Fuskare

Men Rowyn, Finns det "vanliga" (det på svenska) med BETA-koden? Och betyder BETA-koden att man kan spela på nätet lite för andra? Kan man spela på nätet senare när alla andra kan också?

BETA kan man säga är som ett demo. Det tillåter dig att spela en viss tid på nätet under ett antal dagar eller månader bara för att prova på spelet.

Och jag vet inte om den vanliga versionen finns med BETA koden. Inte riktigt säker med det.

Nivå 6 · Fuskare

Så det kommer inte finnas internet-spelande för dem som inte förhandsbokar? Eller kommer det senare?

Nivå 8 · Veteranfuskare

jo det finns onlinespel även om man inte förhandsbokar, men om du förhandsbokar får du en kod så att du kan ladda ner ett beta-demo så att du kan testa spelet

Ok tack!

Nivå 8 · Veteranfuskare

skulle inte spelet komma ut 2 mars? för ja blev assur idag för ja har förhandsbokat spelet för att få det så snabbt som möjligt, men sen idag så hitta ja det i en spelbutik där ja bor. och dessutom va det billigare än där ja förhandsbokade det

stog det på new relese då f*n ska jag kräva spelet av eb games

Nivå 8 · Veteranfuskare

asså ja trodde det va ett skämt men det va collectors edition som stog där i hyllan

jag titta på eb games engelska sida där stog det att det kom ut 28 februari alltså imorgon

Senast ändrad:

just det engelska sida det släpps säkert före i vissa länder tex USA och england och att release datumet i Sverige är den 2 mars

Spelet har legat ute på dom flesta pirat sidorna sedan i Lördags.

jag tänker iallafall gå och fråga det är så himla fuskigt om det är så tour varför kan dom inte släppat när det är färdigt

Det är färdigt men det tar tid att skeppa det från USA till Sverige plus att man inriktar sig på dom större marknaderna först vilket i detta fall är England och USA.

28 Feb 2006
Nivå 6 · Fuskare

Vill bara meddela att spelbutiken.se har det inne på lager!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in