man ska kunna köra fälttåg i tvåan också, asså kolla på länken som nån la in innan där fanns massor av trailers :)
Battle For Middle-earth I I
Jag är j*vligt spänd och förväntansfull på 2an!
Läste PC Gamer nummret och tyckte det stod mycket intressant.
Det stod att 2an skulle mer vara baserat på böckerna än filmerna,
så lite förväntansfull e man. :visslar:
ludzon: Om du har hört det av en kompis så tror jag inte att det med att man måste hitta ringen är sant. Det är som om man måste hitta Aragorns svärd Andúril för att kunna göra honom.[/color]
Ludzon har delvis rätt gollum kommer springa runt på banorna och när man hittar honom kan man döda honom och ta ringen och sen ta tillbaka den till huvudbyggnaden då kan man som de "goda" bygga Galadriel :gitarr: och de "onda" bygga Sauron. :cool:
Och ja spelet kommer äga sönder allt på denna jord :D
ungefär det ja, asså man kan nästan helt själv kontrollera hur ens bas ska se ut så man kan bygga ett slott över hela kartan. det har ju kommit tre nya lag man kan va. bygga sin egen hjälte. riktigt häftiga nya enheter. stora sjöslag. säkert mycket mer men det är mest det här ja har hört om
Ja. Riktigt skönt och det är annorlunda sätt att fixa fönödenheter till lägret. Fick över 30 000 då jag spelade mot datorn via demot och drog fram ett j*vla starkt försvar med murar och allt.
Men att förboka det för mig blir det inte. Mer att jag väntar på att priset ska sänkas eller att jag försöker få polarn att köpa det och sedan få låna det av honom ;)
ja har förbokat det och idag ska ja ladda ner beta demot
detta spel kommmer slå ettan men det väcker inte mitt intresse riktigt efter som jag tycker att EA har överdrivit med lotr spel
asså det funkar inte för mig att ladda ner beta demot det är helt konstigt :(
Strunt i beta demot. Ladda ner riktiga demot istället.
http://www.gamespot.com/promos/2006/battle...dleearth2-demo/
jag vet att det finns jättekryp i midgård, det var människor och hur ska dom kunna rida utan ben och hur ska insekterna kunna se utan överkropp...........................tänk på det du elite commander :lol: :lol:
Vet ni hur bra dator eller från vilket år ens xp ska vara för att kunna köra spelet? Jag har betällt det och när jag skulle ladda ner beta demot skulle man skriva in hur bra ens dator var och då stog det att min dator var under gränsen för att kunna köra det :(
min xp är från 04 när jag skulle ladda ner betan blev det fel för att det tog för lång tid så min borde funka
det är så ggrryymmtt jag titta på deras engelska sida man kan få legolas (inget nytt) och elrond,galadriel,arwen och massa andra alv-hjältar
kan man få arwen också? så grymt roligt skitbra spelet kommer bli asså
9 dagar kvar till pang succe
the dark yoda du har 100% rätt
Ähh... Tycker mer om att ha med mig Gloin och de riktigt häftiga Dvärghjältarna.
Även är det skoj att man kan framkalla Hobbitar. Precis som man Summon Ents fast med Hobbitar nu. Riktigt härligt faktiskt ^^
På beta demot kan man bara köra online om ni undrar och på demot kan man bara köra skirmish och lungt att BFME2 kommer äga 1:an och det är inte bara på multiplayer man kan göra sin egen hero men man kan ha honom i multiplayer oxå och heron kan vara människa dvärg troll nazgul (tror jag) nästan alla raset i midgård.
Man kommer kunna spela som Människor,Dvärgar,Alver,Isengard (vet ej hur stavas),Mordor och Goblins
Kolla på Gamespot och sök bå battle for middle earth 2 och se på The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II Developer Interview 1 där säger dom som bevis att man kan göra en hjälte till skirmish eller multiplayer
ska det komma ett wordbuilder på tvåan så att man kan göra egna banor där också?
rowyn håller med dvärgar e coolare än alver men dom visa inte vad man kunde ha för dvärg gubbar
Jag vet bara 2 stycken dvärghjältar man kan ha gimli och gloin. På en trailer sa dom att dvärgarna ska ha det bästa slottet och starkaste murarna. Man ska också kunna på nåt sätt gå genom gångar med dom under jorden, Det ska man kunna med svartalver också.
Oj! Kom på att du skrev gubbar, inte hjältar! Sry :visslar:
dárk yoda ska vi gå till chatten och ta lite bfme II snack
jag kan tre gimli,gloin,balin men det var massa alv hjältar som jag aldrig hört förut