Hoppa till innehåll

Battle For Middle-earth I I


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo jag har fått lite mer uppfattning om spelet. Har själv provspelat det nu och allt. Riktigt roligt faktiskt. Man känner direkt att det har uppdaterats men samma känsla har man kvar som på gamla spelet.

 

Skit grymt att kunna bygga murar och alla dess ting. Även att man kan "Assassinate" speciella hjältar med sin egen. Låter riktigt skoj. Såg en film om hur de smög sig bakom fiendens linje och smög sig in från andra sidan. Likt ninjor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag har fått lite mer uppfattning om spelet. Har själv provspelat det nu och allt. Riktigt roligt faktiskt. Man känner direkt att det har uppdaterats men samma känsla har man kvar som på gamla spelet.

 

Skit grymt att kunna bygga murar och alla dess ting. Även att man kan "Assassinate" speciella hjältar med sin egen. Låter riktigt skoj. Såg en film om hur de smög sig bakom fiendens linje och smög sig in från andra sidan. Likt ninjor.

 

Mm, men det är bara Corrupted Men som kan det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dvärgar, alver och vättar kan man vara

 

Goblins annars, fast det är ju på engelska... Men jag tycker att man inte ska översätta saker från Sagan om Ringen till svenska. T.ex jag säger aldrig Isengård utan Isengard. Aja, back to topic.

Man kommer att kunna vara Men of the West, Goblins, Dwarfs, Elves, Mordor och Isengard, totalt sex lag.

På svenska är det: Män av Västern (Rohan Och Gondor), Vättar, Dvärgar, Alver, Mordor och Isengård (<- det har är ett undantag från min gyllene regel som jag har skrivit där uppe <-).

 

Desseutom så finns det ett nytt slags troll, Mountain Troll (Bergs Troll) som är nästan 50% större än Grott Trollen i filmerna.

 

Gå in Här! Det är den officiella sidan till TBFME II.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har läst väldigt mycket om BFME2 och det verkar bara massa bra grejer!

En av dom är att om man får tag på rngen i ett battle så kan man bygga/göra/födda SAURON!! det är mordors grymaste krigare!

 

Goblins/vättarna kan föda drakar och bergs troll

 

Alver kan föda "gående träd" (fick hjärnsläpp)

Dom andra vet ja ej.

 

Verkar som ett bra spel!

www.ign.com kolla på videosarna där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...