Hoppa till innehåll

Battle For Middle-earth I I


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, Lungt att man måste ha det där! Men då måste man nog uppgradera "burken" lite först :P Det ser otroligt roligt ut. Men vet ni om man måste spela enligt filmen. Att boromir dör osv? Hoppas inte det. Ettan var ett av dom spelen jag tillbringat mest tid framför. Och jag lär tillbringa mer tid framför tvåan. Men finns det någon lista på vilka hjältar som finns med? Hoppas iallafall att Legolas, Aragorn, Gimli med mera finns med. Kommer man att få spela i Helm's Deep & Minas Tirith och dom klassiska slagfälten i Sagan om ringen trilogin?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BadSanta963: Det är vättar/svartalver som rider på spindlar.

 

Orzon: Nej, man behövde inte göra det i ettan och då tror jag inte att EA skulle vara så otroligt dumma så att dom ändrade på det. Jag vet inte om man kommer kunna spela Fälttåg (Campaign) i tvåan. Man kommer att kunna använda 3D kartan till att spela vanligt.

Alla gammla hjältar kommer att vara med plus massor av nya som Elrond och Sauron.

 

ludzon: Om du har hört det av en kompis så tror jag inte att det med att man måste hitta ringen är sant. Det är som om man måste hitta Aragorns svärd Andúril för att kunna göra honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ludzon: Om du har hört det av en kompis så tror jag inte att det med att man måste hitta ringen är sant. Det är som om man måste hitta Aragorns svärd Andúril för att kunna göra honom.[/color]

 

 

Ludzon har delvis rätt gollum kommer springa runt på banorna och när man hittar honom kan man döda honom och ta ringen och sen ta tillbaka den till huvudbyggnaden då kan man som de "goda" bygga Galadriel :gitarr: och de "onda" bygga Sauron. :cool:

Och ja spelet kommer äga sönder allt på denna jord :D

Redigerat av Nemerlon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ungefär det ja, asså man kan nästan helt själv kontrollera hur ens bas ska se ut så man kan bygga ett slott över hela kartan. det har ju kommit tre nya lag man kan va. bygga sin egen hjälte. riktigt häftiga nya enheter. stora sjöslag. säkert mycket mer men det är mest det här ja har hört om

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja. Riktigt skönt och det är annorlunda sätt att fixa fönödenheter till lägret. Fick över 30 000 då jag spelade mot datorn via demot och drog fram ett j*vla starkt försvar med murar och allt.

Men att förboka det för mig blir det inte. Mer att jag väntar på att priset ska sänkas eller att jag försöker få polarn att köpa det och sedan få låna det av honom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...