kan du sluta vara så negativ jag tänker gå och fråga dom därmed BASTA!!!
Battle For Middle-earth I I
Hoppas att du inte menar mig. Men jag kommer nog att få spelet hem med posten i morgon (inklusive Guild Wars och Star Wars : Empire at war) Då blir det nog att sitta och spela hela sportlovet :D (Som startar nästa vecka)
nej orzon jag menar tour och jag har sportlov nu
ursäkta bad santa men jag svarade bara på frågan.
Jag har klarat ut de godas campaign nu den var rätt så rolig.
Du hade tyvärr rätt tour ursäkta,och jagt undrar har du redan bfmeII
Yepp... Har det också nu. Klarade också ut de Godas Campaign. Själv tyckte jag den var smått tråkig. Man fick inte ha de gamla hederliga hjältarna från första spelet. Ville så gärna ha Gimli igen eller Gandalf. ^^
Va f*n säger du kan man inte vara legolas,gimli,aragorn,gandalf,faramir och dom där
Tänkte samma sak! Nog måste vell Gandalf, Legolas, Gimli med flera vara med!? Eller är det bara nya :( Ett stort minus för det isåfall!
ja kanske får det imorgon :) så dött om man inte kan va dom gamla hjältarna
jag och min kompis laddade ner demon den var lite kompliserad men slog 1 lätt man kunde vara dvärgar goblin och jag tror att man ska kunna vara alver :gitarr:
jaa jag har det och jag har inte klurat ut hur man får dom gammla hjältarna.
Man kan inte få dem i SinglePlayer modet. Men på Skrimish och Multiplayer kan man få dem alla. Om man spelar respektive lag. Alver = Legolas, Dvärgar = Gimli, Gondor = Boromir & Aragorn, Rohan = De gamla hederliga. ^^
ok, Bara ett litet minus när man bara kunde vara dom i Skirmish. Hoppas på att kunna hämta ut paketet idag!
Har klarat både Goda & Onda Kampanjerna nu. Gick rätt fort men banorna var riktigt bra gjorde nu faktiskt. Även vissa var riktigt svåra.
Intressant att de har fixat Helms Deep & Minas Tirith på Skrimish och Multiplayer läget. Slipper man ladda ner banorna från någon annan sida. ;)
nu har ja fått det!!! :) :P :D ska installera det nu. måste man ha bra data för att det ska funka?
Jag fick det också idag :D Men tyvär så är min dator på lagning. Så jag kan inte installera det förän i morgon eller så :(
Ey dark yoda och orzon ni behöver någon typ D3DX9_27.DLL fil den går att ladda ner på internet gratis sök bara på google jag har provat spelwet och dvärgarna ägde starkt men det är bara dåligt att bygga murar med dom när man kör mot vättar.man behöver typ samma systemkrav som ettan men lite bättre
Varför måste man ha det?
menar du filen ja,jag vet inte spelet funkade inte utan den för mig iallafall
ok, Wierd Dude. Kan du skriva exakt vad den heter?