💬
Logga in
Fuska.se

Battle For Middle-earth I I

233 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Collectors edition brukar vara ett finare packet, kanske nån bonus skärmsläckare/bakgrund och ibland en bana eller två extra.

Nivå 8 · Veteranfuskare

aha men då är det nog dyrare också

mi egen hjäte......... då ska jag vara en dvärg med typ det bästa och slakta orcs

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja gick in på en sida och kolla trailern asså det verkar helt... :cool: t

6 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare
Mm, kolla sidan högre upp. Där finns det fler än en trailer.

Jo jag har fått lite mer uppfattning om spelet. Har själv provspelat det nu och allt. Riktigt roligt faktiskt. Man känner direkt att det har uppdaterats men samma känsla har man kvar som på gamla spelet.

Skit grymt att kunna bygga murar och alla dess ting. Även att man kan "Assassinate" speciella hjältar med sin egen. Låter riktigt skoj. Såg en film om hur de smög sig bakom fiendens linje och smög sig in från andra sidan. Likt ninjor.

7 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

hur har du redan kunnat testa det?

Nivå 3 · Lärling
han har laddat hem det kanske...

Senast ändrad:

13 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jo jag har fått lite mer uppfattning om spelet. Har själv provspelat det nu och allt. Riktigt roligt faktiskt. Man känner direkt att det har uppdaterats men samma känsla har man kvar som på gamla spelet.

Skit grymt att kunna bygga murar och alla dess ting. Även att man kan "Assassinate" speciella hjältar med sin egen. Låter riktigt skoj. Såg en film om hur de smög sig bakom fiendens linje och smög sig in från andra sidan. Likt ninjor.

Mm, men det är bara Corrupted Men som kan det.

Slaget om Midgård 2 kommer nog bli ett väldigt bra spel, vad jag tror.

Nivå 8 · Veteranfuskare

det kommer äga alla andra sagan om ringen spel

14 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

Dvärgar, alver och vättar kan man vara

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Dvärgar, alver och vättar kan man vara

Goblins annars, fast det är ju på engelska... Men jag tycker att man inte ska översätta saker från Sagan om Ringen till svenska. T.ex jag säger aldrig Isengård utan Isengard. Aja, back to topic.

Man kommer att kunna vara Men of the West, Goblins, Dwarfs, Elves, Mordor och Isengard, totalt sex lag.

På svenska är det: Män av Västern (Rohan Och Gondor), Vättar, Dvärgar, Alver, Mordor och Isengård (<- det har är ett undantag från min gyllene regel som jag har skrivit där uppe <-).

Desseutom så finns det ett nytt slags troll, Mountain Troll (Bergs Troll) som är nästan 50% större än Grott Trollen i filmerna.

Gå in Här! Det är den officiella sidan till TBFME II.

Jag är 110 på att bfme2 kommer äga alla

Nivå 8 · Veteranfuskare

online spelet kommer bli askul också. tänk hur många nya banor det kommer komma sjöslagen tycker ja verkar coola

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Jag har läst väldigt mycket om BFME2 och det verkar bara massa bra grejer!

En av dom är att om man får tag på rngen i ett battle så kan man bygga/göra/födda SAURON!! det är mordors grymaste krigare!

Goblins/vättarna kan föda drakar och bergs troll

Alver kan föda "gående träd" (fick hjärnsläpp)

Dom andra vet ja ej.

Verkar som ett bra spel!

www.ign.com kolla på videosarna där

Nivå 8 · Veteranfuskare

enter kallas "de gående träden" :P ja ska betälla det ikväll!!! :) :P :D

Senast ändrad:

15 Feb 2006
Nivå 6 · Fuskare

Ja, Lungt att man måste ha det där! Men då måste man nog uppgradera "burken" lite först :P Det ser otroligt roligt ut. Men vet ni om man måste spela enligt filmen. Att boromir dör osv? Hoppas inte det. Ettan var ett av dom spelen jag tillbringat mest tid framför. Och jag lär tillbringa mer tid framför tvåan. Men finns det någon lista på vilka hjältar som finns med? Hoppas iallafall att Legolas, Aragorn, Gimli med mera finns med. Kommer man att få spela i Helm's Deep & Minas Tirith och dom klassiska slagfälten i Sagan om ringen trilogin?

På trailern på ea sverige är det insektsmänniskor med träklubbor som är med vättarna vilka e det?

Nivå 7 · Fuskare

BadSanta963: Det är vättar/svartalver som rider på spindlar.

Orzon: Nej, man behövde inte göra det i ettan och då tror jag inte att EA skulle vara så otroligt dumma så att dom ändrade på det. Jag vet inte om man kommer kunna spela Fälttåg (Campaign) i tvåan. Man kommer att kunna använda 3D kartan till att spela vanligt.

Alla gammla hjältar kommer att vara med plus massor av nya som Elrond och Sauron.

ludzon: Om du har hört det av en kompis så tror jag inte att det med att man måste hitta ringen är sant. Det är som om man måste hitta Aragorns svärd Andúril för att kunna göra honom.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in