Glöm inte King Dain :medieval:
Battle For Middle-earth I I
vem e det?
Kung över dvärgarna :bah:
Det var så han hette. Tack, Nemerlon. Fick grunna över det.
Dvärgarnas murar ägde totalt. Dock värdelöst mot Goblins som kan klättra över dem. Men de är förjäkla starka och skönt att man bara kan utvidga sig med dem över kartan.
Även att man kan ha fler Kommando poäng bara genom att bygga gruvor. Och ja, Gruvorna kan användas som gångar till andra. Väldigt bra till att forsla armeér till olika läger. Ska nog faktiskt dra fram med en Trainer direkt då spelet kommer och pumpa ut med Soldater så det täcker halva kartan nästan faktiskt! ^^
Man kan tyvär bara ha 1000cp med dvärgarna. Men det är ändå mycket jämfört med 1:an med 350cp i 1vs1 läge.
Det var så lite så Rowyn B)
kan goblins klättara över murar
↗ till inläggetkan goblins klättara över murar
Ja! :cool:
Men dom har själva inga murar <_< Men då skulle dom nog bli för bra.
Men hittils så äger goblins dvärgarna på demon. :gitarr:
nemerlon(förlåt om jag stavat fel),rowyn,the_dark_yoda ska vi säga att bfmeII kommer äga fett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: :kung:
föresten ska vi starta en bfmeII fanclub det kan stå på "mottot" att vi är medlemmar
↗ till inläggetnemerlon(förlåt om jag stavat fel),rowyn,the_dark_yoda ska vi säga att bfmeII kommer äga fett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: :kung:
föresten ska vi starta en bfmeII fanclub det kan stå på "mottot" att vi är medlemmar
kanske det kanske
På torsdag är det dax.
har ni hört det ska vara klan krig på bfmeII i multiplayerspel :D det kommer bli värsta masakern :meddum:
Haha, ja som f*n. :P Någon som vet vad max antal spelare på en map kommer att vara? Typ 16 mot 16? :D
jag har ingen aning det kommer bli jä*ligt kul iallafall :cry:
:meddum:
jag har ingen aning det kommer bli jä*ligt kul iallafall :cry:
:meddum:
↗ till inläggetHaha, ja som f*n. :P Någon som vet vad max antal spelare på en map kommer att vara? Typ 16 mot 16? :D
Tror inte det kommer vara fler än 4 mot 4 som i ettan :(
Men det blir häftigt om man kör alver, dvärgar, människor mot mordor isengard och goblins :cool:
det blir klart bättre ska köpa det!!!
va köpa det!! förhandsboka det istället mkt bättre :cool:
men får man det igentligen snabbare då? för man kan ju köpa det samma dag som det kommer ut
sry det blev ett dubbelinlägg <_<
Dvärgar finns som ett folkslag, det är två andra till också. Men kommer inte ihåg vad det heter.. Men finns ju en officel sida där du kan ladda ner demon,beställa det eller kolla på video clips.. Screenshots m.m.""http://www.ea.com/official/lordoftherings/bfme2/us/home.jsp""
dom andra är alver och svartalver