Gäst The heroin Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Det är aldrig någon som kommer till oss! Och där jag bor är det typ fullt av människor i jultidningssälja-åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Det är aldrig någon som kommer till oss! Och där jag bor är det typ fullt av människor i jultidningssälja-åldern. Skylta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 :zzz: vet NI HUR LITE FOLK DET E SOM VILL HA JULTIDNINGAR IGENTLIGEN DET E HUUUR SVÅRT SOM HELST Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Jultidningar är ondskans redskap. Jag slår med nöje alla som kommer och knackar på rätt på näsan och hälsar dem snällt att inte komma tillbaka. snällt ? jag ger dom en biljett på x2000 rakt till h*lvetet alt. bussar en rabiesmittad samt allmänt folk ilsk dobberman/rotwailer på dom. Jag har special tränat dom med 3 komandon: Struphugg, döda och ät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 BORING! sälja jultidningar och sån skit 'r ju för små barn VÄX UPP PLZ! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Jultidningar är ondskans redskap. Jag slår med nöje alla som kommer och knackar på rätt på näsan och hälsar dem snällt att inte komma tillbaka. Förlåt jag ska lära mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbro Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Jultidningar man kännar mycke men ja får inte för mina föräldrar dom säger att ja ska sommar jobba i stälet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Jultidningar är ondskans redskap. Jag slår med nöje alla som kommer och knackar på rätt på näsan och hälsar dem snällt att inte komma tillbaka. ja det borde du *viftar med pekpinnen framför nessens näsa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Ack ack, jag måste "ge bort" 700 kronor till söta, kortväxta jultidningsförsäljare efter min införskaffning i serietidningar :(. 700 spänn. Förstår ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 När jag var yngre... då menar jag typ 8-10 år.. (f*n vad liten man är då :D) Så sålde jag jultidningar - jag är född till att bli försäljare: "Hej! Jag heter Andreas och säljer jultidningar för jultidningsförlaget, vill du köpa en tidning?" Sa jag med sammetslen röst. Och tro f*n att det gick hem! Sålde jultidningar för säker 15 000 och fick minst sagt dyra saker i premier plus styp 3000 i näven... Jultidningarna var allt bra - jag kommer aldrig bli så rik igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Ack ack, jag måste "ge bort" 700 kronor till söta, kortväxta jultidningsförsäljare efter min införskaffning i serietidningar :(. 700 spänn. Förstår ni? Duktigt.. Köp en rotweiler istället och bussa på ungarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Nej som tur är så säljer jag inte jultidningar och har aldrig gort det. Ni hjälper rika feta kapitalister att tjäna mer pengar. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.