nico Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 se bara till att det är lite hångel i slutet av den så blir det bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Heh träffade min flickvännpå ett konfar läger som nåra andra... Sen vill jag inte berätta mer som har hänt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 säj att du gjärna vill bli ihop med henne (fråga chans eller nåt). säg också att du vill gärna vara bästis med henne så långt det går. köp något till henne. bjud henne på bio. Ps ingen krigsfilm för killar ^_^ Ja fråga changs e uteslutet :P Tror inte hon skulle ble så uppskattad om jag komm fram i klass 8 på skolan i fråga Får jag changsen på dej ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 nemen säg typ när ni är ensamma och om det verkar som om hon gillar dig, "är du ihop med någon?" sedan kan du väl fråga om hon vill vara ihop med någon och sedan om hon vill vara ihop med dig. brukar funka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 finns tjejer som gillar krigs filmer Jaja. men jag sa krigs filmer för KILLAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 (redigerat) oj dubbelpstning. :angry: Redigerat 26 September 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Måste slänga in en åsikt; Ni som är väldigt seriösa och jag ser faktiskt ett par här i forumet så borde ni inte använda orden; "Får jag chans på dig?" Det gjorde man då man gick i lågstadiet. Fråga lite mer moget som; "Skulle du vilja vara min flickvän?" Eller kom på något peotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 tycker du om min taktik då (föregående inlägg)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Det är mycket bra ^.^ Att långsamt och ta det lugnt. Man ska alltså inte bara klampa fram och fråga chans. Har du provat din taktik förut, nico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Jaja. jag går på lågstadiet. i 3:an. jag är kanske lite för liten för att vara här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 beror på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 beror på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.