snubben Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Jag skulle tippa på ungefär femton örfilar och en pungspark Claudia :). Sånna raggningsrepliker funkar inte.. Hahahaha,skitbra kommentar,hahahah. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 nu känns det som man börjar få flyt med tjejerna ;) de flesta tjejer i klassen tycks ha börjat gilla mig helt plötsligt, får se om det leder till något. iaf kan man väl hoppas på att få nån tryckare på avslutningsfesten i vår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Taskigt läge : Två tjejer e intresserade av mig. Jag gillar båda. Vill itne såra ngn av dem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Taskigt läge : Två tjejer e intresserade av mig. Jag gillar båda. Vill itne såra ngn av dem ! Ja,otur,du kan va ihop med var en i hemmlighet,eller sa kan du kolla up vilken tjej som gillar dej mest,brukar funka. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Taskigt läge : Två tjejer e intresserade av mig. Jag gillar båda. Vill itne såra ngn av dem ! :blink: Sämsta tipset på länge.. Om han blir påkommen kommer han ju bli fetdissad av båda :lol:Ta den som känns bäst, kolla vem du har mest gemensamt med osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Oke jag vet vem jag gillar av dem nu :) HIHI ^^ Hon ska komma hem till mig idag :P Innan vi ska te kyrkan med konfan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ta den med störst ***** ! nej, nu skojade jag visst. ta den som du trivs bäst med och har mycket gemensamt med. Vem som gillar samma musik och filmer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ta den med störst ***** ! nej, nu skojade jag visst. ta den som du trivs bäst med och har mycket gemensamt med. Vem som gillar samma musik och filmer osv. Precis. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Oke jag vet vem jag gillar av dem nu :) HIHI ^^ Hon ska komma hem till mig idag :P Innan vi ska te kyrkan med konfan :D Vad kul :) hoppas det blir en lyckad träff. Det ska jag nog inte säga men hoppas det blir trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Har aldrig vart för kärlek. Vart ska man komma med det och vad vinner man på det. Man kommer ändå aldrig vara ihop hela livet så varför ens börja. Tänk på dig själv istället, du kommer alltid att vara med dig själv, faktum är att du är det hela tiden. Jag har aldrig funnit kärlek och jag undrar om jag någonsin kommer göra det. Kanske därför jag är lite mer annorlunda än er. Men jag vill inte att ni ska tro att jag är mobbad, många tjejer vill men jag anser att det inte är värt att öppna sig för en annan människa på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Har aldrig vart för kärlek. Vart ska man komma med det och vad vinner man på det. Man kommer ändå aldrig vara ihop hela livet så varför ens börja. Tänk på dig själv istället, du kommer alltid att vara med dig själv, faktum är att du är det hela tiden. Jag har aldrig funnit kärlek och jag undrar om jag någonsin kommer göra det. Kanske därför jag är lite mer annorlunda än er. Men jag vill inte att ni ska tro att jag är mobbad, många tjejer vill men jag anser att det inte är värt att öppna sig för en annan människa på det sättet. Capone,om inte du gillar en tjej ska du inte skriva her. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Har aldrig vart för kärlek. Vart ska man komma med det och vad vinner man på det. Man kommer ändå aldrig vara ihop hela livet så varför ens börja. Tänk på dig själv istället, du kommer alltid att vara med dig själv, faktum är att du är det hela tiden. Jag har aldrig funnit kärlek och jag undrar om jag någonsin kommer göra det. Kanske därför jag är lite mer annorlunda än er. Men jag vill inte att ni ska tro att jag är mobbad, många tjejer vill men jag anser att det inte är värt att öppna sig för en annan människa på det sättet. nu skulle jag kunna slänga ur mig lite klicheér om värme och närhet.... men det gör jag inte så jag säger bara: det är ju så mysigt :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.