Scones Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Just för tillfället så e ja nog inte särkskillt förälskad i någon alls. Har en del brudpolare, som osså e några av mina bästa polare men mer än så blir det inte. Resten får väll framtiden bestämma. @Suppermario , jodu ja vet hur det är..Men livet går vidare. Vatt med om en situation lik din. Och jo nu e hon en av mina bästa polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Vizzkazz: Hahaha. Jo så har det hänt med mig också, ett antal gånger. Men det är bäst att bita ihop och det tar tid att finna den tjej man vill vara med och gillar att vara med självklart. Mellanmjölk: Ojoj... Komplimanger är väl helt okej och jag godtar den med stor glädje. ^.^ Det är en mycket bra taktik. Använder den själv, gillar självklart också mycket tjejer men avaktar tills det rätta ögonblicket. Det är därför jag startade tråden, att få många ungdommar men även väldigt mogna personer som kan diskutera sådana här viktiga saker som är något som kommer handla om varenda person i livet då de har börjat att jobba eller just nu när hormornerna sprider sig och blir lite vilda av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 (redigerat) typiskt att alla ska ha flickvän utom en själv :huh: edit: stavfel Redigerat 9 September 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Du Nico. Det kan vara krävande ibland att ha flickvän. Tro mig... ^.^ Och alla har inte flickvän i detta ämne. Mellanmjölk är väl singel och det må bli lika med mig om ett tag nu. Du ska ta det lugnt och inte känna dig stressad om att skaffa dig flickvän. Skaffa dig istället vänner, de är lika stark som att ha en flickvän. Stöd är det man verkligen behöver vid svåra tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Då har man varit på konfaläger, f*n där kan det hetta till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Det va för typ två vecor sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 (redigerat) Då är det våffelkalas här hemma i vårat alltför lilla kök med den sötaste och underbaraste, imorgon :D Redigerat 11 September 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 (redigerat) MellanMjölk: Hur gick det då? Gick det vidare eller sjönk det? Redigerat 13 September 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 jag har ingen och det är bara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Jag har typ alldrig haft non var i hop em den i 5dar :P Men ingen älskar ju mig :( Alla tycker att jag e ful som stryck! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Jag kan ju inte hålla med dig om det Johan... Men du är nu under puberteten. Du kommer ju utvecklas. Mitt tips är att du försöker ignorera vad folk tycker om hur du ser ut och tyck istället om de som faktiskt inte bryr sig om utseendet utan mer om själva personen inom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Rowyn: Hur det gick? :) Jovars gick det bra, men det går halvknaggligt ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.