Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det började i Dagis. En ny tjej kom. Hon hette Anna.

Sen blev vi kompisar och gillade varann men jag tror att hon gillade mig otroligt. Men jag hade en shyst kompis vid Dagis som jag hade känt i mânga veckor. David.

Sen flytta jag till England, Jag saknade Anna OTROLIGT mycket.

Vi var inte ihop men vi gillade varann otroligt mycket.

Sen kom jag tillbaka till Sverige.

Blev kompis med Anna och hon var snyggare än alla och mina känslor för henne var stora.

MEN, jag skulle säga att jag älskade henne, Men jag kunde icke, David skulle vara min budbärare till henne... men han börja tafsa under byxorna .... jag kollade när dom gjorde det i smyg,jag blev grinig och sur. Han hade sagt vid Dagis att han skulle hjälpa mig att bli ihop.

Men han svek mig stort och tog henne för sig själv... Jag blev arg och ignorerade David! David börja kyssa och hangla med henne framför mina ögon!! Mina känslor för henne var enormt stora, Kärleken, Hatet till David, och sveket sved i mitt hjärta.

 

David och Anna börja dansa tryckare i ett disco, dom hânglades medans och jag blev Rasande arg... Efter alla dessa âr vi hade spenderat tillsammans, var det meningen som en kniv i hjärtat...

Mitt självförtroende blev svagare,som det varit i toppen tills nu.

 

Ingen märkte att jag blev ledsen efter varje andetag i varandras mun.

David började bli alltmer kaxig och jag visste att han var "the devils son".

Anna var visserligen shyst men senare märkte hon att jag var kuttad,

Men sen flytta jag till Spanien.

Där glömde jag bort henne som tur var.

Men senare visa det sig att hon hade gjort slut med David. Sen skulle jag hälsa pâ henne där hemma. Lite hopp fanns det trots allt.

 

Detta hände för 2 mânader sen.

 

 

Jag tror hon hade haft samlag i toan med David. (Sex)

 

Vet ni tips som jag kan använda när jag träffar henne?

Jag har längtat efter det ögonblick när jag träffar henne, Trots allt hoppas jag att vi kan ha ett samlag som jag gärna önskat.

Om ni tror jag är ute efter Sex och samlag har ni fel, jag har alltid älskat henne men aldrig varit ute efter Sex.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ju inte så mycket erfarenhet om sånt, men när du träffar henne så kan du ta upp ett samtal om vad ni gjort under den tid ni inte träffats, och saker i den stilen. Gå inte närmare in på hennes förhållande med David, såvida hon inte själv tar upp det. Om hon förstår att du haft känslor för henne kommer hon antagligen känna sig skamsen och helst inte snacka om det.

 

Men, jag har som sagt inget egentlig erfarenhet, jag har bara hört att man ska göra på det sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gripet berättat DarkBlack_Angel. Själv anser jag att du bör bara vara dig själv. Själv tycker jag du ska låta henne ta första steget. Eftersom om hon må gilla dig så bör hon kanske sätta mer på saker och ting.

Du kan självklart hjälpa till. Prata om olika saker. Vad som har hänt med varandra genom alla dessa år. Ett fik är alltid mysigt att spendera tiden på och prata om gamla historier. Prata om allt du kan komma på. Från film till gamla händelser från förr. Saker som nyligen hänt. Nyheter, media m.m.

PLaddra på! ^^ Även om ni kanske inte blir ihop så får du dig en god vän istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gripet berättat DarkBlack_Angel. Själv anser jag att du bör bara vara dig själv. Själv tycker jag du ska låta henne ta första steget. Eftersom om hon må gilla dig så bör hon kanske sätta mer på saker och ting.

Du kan självklart hjälpa till. Prata om olika saker. Vad som har hänt med varandra genom alla dessa år. Ett fik är alltid mysigt att spendera tiden på och prata om gamla historier. Prata om allt du kan komma på. Från film till gamla händelser från förr. Saker som nyligen hänt. Nyheter, media m.m.

PLaddra på! ^^ Även om ni kanske inte blir ihop så får du dig en god vän istället.

 

Ok, snällt.

 

 

Men jag hoppats vi bler mer än bara vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...