Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej , jag har bestämmt mig, hade gjort dt ett tag. men jag gillar då en tjej, so jag inte vet om hon gillar mig, vissa säger att hon gör dt. men jag vet inte om jag vill tro på dem, för gillar hon inte mig kommer jag bli förkrossad. Men men, tjej ifråga, går i samma klass som mig. vi sitter på de flesta lektionerna, går ofta runt tsmns på skolan, snackar alltid på msn o umgås på fritiden. Och idag , så helt offentligen med resten av klassen så gav hon mej en puss i pannan typ. och just de, när man säger puss låter man som en 11 åring som tror att man e tsmns då, men man brukar inte pussas om dt nte e ngt på g endån va ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du lever i ett komplicerat liv, VizzKazz. ;)

 

Du har faktiskt allvarliga kärleksproblem verkar det som. Du vill kanske inte såra denna tjej som du inte är 100% kär i om du vet att hon kanske är småkär i dig.

Men den tjej som du verkligen tycker om säger de flesta att hon tycker om dig. Varför inte börja få igång ett samtal någon gång då? Det kanske är svårt men vill du ha ett riktigt svar så kan du inte få det från några andra än den person som är 100% säker på att vad som är rätt.

 

Ta till dig mod, Pojk! För du är ganska ung va? Högstadiet eller Mellan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satt i exakt samma situation som du Vizzkazz. umgicks mycket, fast skillnaden var nog att alla märkte att hon var kär i mig (och jag kär i henne) långt innan jag gjorde det...en av hennes kompisar frågade mig varför jag tog sån tid på mig :) var lite lustigt...nåja jag talade om för henne vad jag kände och nu är vi tillsammans :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du lever i ett komplicerat liv, VizzKazz. ;)

 

Du har faktiskt allvarliga kärleksproblem verkar det som. Du vill kanske inte såra denna tjej som du inte är 100% kär i om du vet att hon kanske är småkär i dig.

Men den tjej som du verkligen tycker om säger de flesta att hon tycker om dig. Varför inte börja få igång ett samtal någon gång då? Det kanske är svårt men vill du ha ett riktigt svar så kan du inte få det från några andra än den person som är 100% säker på att vad som är rätt.

 

Ta till dig mod, Pojk! För du är ganska ung va? Högstadiet eller Mellan?

 

Högstadiet. hihi, kanske ska lägga in stöten på lördag, hon undrade om hon och jag skulle va då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

D e en tjej som ja chattar me på msn å vi har typ videosamtal å hon tycks gilla mig as mkt...Ja tycker att hon är rätt söt å så...

Men problemet e att hon bor i skåna å ja i väster götland...

 

Nån som tycker något om vad jag ska göra??

 

Yeah. Det är bara att chansa. Go for it!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

D e en tjej som ja chattar me på msn å vi har typ videosamtal å hon tycks gilla mig as mkt...Ja tycker att hon är rätt söt å så...

Men problemet e att hon bor i skåna å ja i väster götland...

 

Nån som tycker något om vad jag ska göra??

 

 

Tack för dem orden...

Vi e typ ihop nu...

Men ja har sportlov nu å hon nästa vecka

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...