Gäst Soffan Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Kan skriva om en sak. En bekant till mig hade för inte så längesedan ett förhållande med en kille. Men det enda han gjorde var att typ sitta vid datorn. Han var dock väldigt trevlig men han satt bara vid datorn och inte mycket med tjejen. ;) Skulle ni kunna göra något sådant om ni hade en tjej eller? Jag skulle själv inte göra det. Datorn betyder väl en liten bit av mitt liv, det kan jag erkänna. Men har man någon så dumpar man datorn. Lite kallhjärtad ja, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Ja. Är jag ihop med en tjej så tillbringar jag mer tid med henne än datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 aja... Är det nån annan som tycker hull är aktraktivt?? tycker jag iaf (:wub:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 aja... Är det nån annan som tycker hull är aktraktivt?? tycker jag iaf (:wub:) Till viss del tycker jag det. Men en kvinna ska inte vara överdrivet överviktig. Hon ska ju kunna vara aktiv och ha det kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Verkar inte som vi har nåra gay's här på fuska :P Ps. Jag är 100% ICKE gay! Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 1.Tibia 2.dator 3. tjejer? RIGHT? <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Verkar inte som vi har nåra gay's här på fuska :P Ps. Jag är 100% ICKE gay! Ds. Jag är halvt gay. Gillar både killar och tjejer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 aja... Är det nån annan som tycker hull är aktraktivt?? tycker jag iaf (:wub:) Exakt!! :) lite kurvor tycker jag är riktigt snyggt!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag har ett tips till folk som har tjejer som inte riktigt vågar prata med sina flickvänner, ta till dig mod o gå upp till dom på skolan. Då kan du ju inte direkt bara banga ur o gå, de skulle ju va lite fel ;) . Och BAZAM så börjar ni prata, ungefär vad jag gjorde. aaa sorry, menade ju självklart den man va kär i :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 1.Tibia 2.dator 3. tjejer? RIGHT? <3 Ne. Hur kan man lägga till datorer fören tjejer :S? Kärlek Pengar Dator :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 1.Tibia 2.dator 3. tjejer? RIGHT? <3 Haha pengar xD 1.Kärlek 2.Cykel/skateboard w/e 3.pengar 4.Dator! 9999999. Äta skolmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Åt h*lvete med skator och jag finner ögonen för en ny tjej och allting går åt f*n men jag är munter ändå! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.