KICKFOOT Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Vilken typ av Windows har du :) jag har en Windows me :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Jag har windows XP...det är bäst :) tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Xp SUGER JU!!!!!!!!!!!!!!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Bryr mig inte om vilken version jag har. Jag har Xp men önskar de kunde finna sig en ny version snart. Man kan ju även fixa StyleXp och designa sitt skrivbord och utseendet på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 jag kör xp pro dom flesta har nog xp men snart kommer ju windows vista eller longhoorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 XP Pro, även om jag använder olika former utav Linux på några datorer. Har även en med ett helt fungerande Windows 98, och en med en textbaserad version utav MS-Dos, den du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Vi har Xp Home hos min mamma och hos min pappa har vi Windows 98. Av alla Windows versioner så är nog Windows 95 best. Det funkar best, knappt några problem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 windows xp har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 "§1.13 - Skapa inga omröstningar i form av inlägg (Köp omröstningskort istället). " Ja det säger väl allt. *Låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg