Hoppa till innehåll

Playstation 3


Wizzer
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjenare alla PS fans, vad vet ni om ps3 egentligen... Skulle villja veta lite saker typ hur bra den e, villka spel som kommer att komma till den, kommer den vara bättre en xbox 360 (har hört att den kommer d) osv.

 

//Wizzer

 

Den ska varra bettre,fast jag har kollat pa en omrastning om vilken consol man vill ha mest,65% tyckte Xbox 360 och 35% tyckte Ps3,silka h*lvetes skitar,MEN Ps3 ska jag ha,grafiken ska tydligen vara 36 ganger bettre en pa Ps2.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS 3 kommer ha en 3 GHz proccesor och ett asbra grafik kort utveklat av G-force. Den kommer använda Blue touth så att du kan köra upp till 12 spelare ( kontrollerna e trådlösa ) blue tooth gör även så att du kan sitta och spela på övervåningen medans spelet e på undervåningen om du vill BT gör så att du kan spela genom vägar och golv. Sen så använder den IB laser vilket står för Infra blue vilket gör att man kan köra en ny slags skiva som kan ta upp till 63 Gb utrymme vilket e typ 60 ggr mer än 1 PS 2 skiva. Sen har även 3 USb portar och 5 andra portar som jag inte har en anning om vad man ska göra me, en e iaf till för att koppla in sitt PSP. Den ska även ha en hårddisk så man slipper sitt gammla memorycard men jag har inte en anning om hur stor den ska vara. Den ska vara bakotkompatibel så att man kan köra PS och PS2 spel på den och den ska även komma i 2 olika färger, svart och silver.

 

Spel som kommer till PS3:

 

MGS 4

TEEKEN

GTA 7

Devil May Cry 4

Resident Evil 4

Final fantasy 13 - ?

Final fantasy 7 tech

Splinter Cell 4

KILLZONE 2

Scarface

King kong

Full auto

GT 5

I-8

 

mm mm så håller det på i all evighet.

 

Nu har jag gett er all min kunskap om PS3 :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bättre motivation tack umbro. För den där lockar inte mer.

Xbox må kanske blivit bättre än sin föregångare men PS serien finns det otroligt många och bra spel.

 

Men man får väl bara vänta ^.^ Om man har råd så kanske man köpa både Xbox 360 & PlayStation 3?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska köpa PS3 när den kommer. Jag struntar i vad den kostar, så länge jag har råd. FFVII remaken som kanske ska komma verkar bli riktigt snygg!

 

*Flyttar från PS2 till Övriga konsoler*

 

EDIT: "Postat Idag, 21:21:21" :P

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså är ni gamers(folk som spelar SPEL) eller? När någon frågar vilken som är bäst ,tänker ni direkt på grafiken eller? Som sagt SPELEN är viktigast!

Och inga ''Det är mer upplevelse med bra grafik''-svar

Och om ni är så jäkla grafik kåta, köp en pc!

 

Revolution for teh win!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...