Snake Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Jo... lite synd, faktiskt. Förlåt mig då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 NOOOOOOOOOO varför jag som längtade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 pictochat är jätte tråkigt!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 pictochat är jätte tråkigt!!!!!!!!!!!!!! Om man inte har nån att snacka med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag håller helt med (finns det internet till DS? Det gör det inte va?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Jag håller helt med (finns det internet till DS? Det gör det inte va?) jo,men det heter nintendo wi-fi connetions och det funkar bara på spel t.ex. Mario kart DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 jag ska lätt köpa mario kart ds syns att det inte funka me Wi-Fi till pictochat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 E're sant att man får Wi-Fi nånting när man köper Mario Kart DS? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 E're sant att man får Wi-Fi nånting när man köper Mario Kart DS? :blink: Men åhhh hur dum får man bli??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Var köper man en Ds addapter som man kör Wi-Fi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 man chattar med kom :cool: pisar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 man chattar med kom :cool: pisar vad menar du :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg